//

De standaard afspeellijsten synchroniseren niet

De standaard afspeellijsten synchroniseren niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) De standaard afspeellijsten uit i-tunes zoals 'mijn favorieten' en 'onlangs toegevoegd' synchroniseren niet meer met i-iPhone!! Ze staan nog wel in mijn i-tunes, maar niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-05-12, 00:15
maya81 maya81 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard De standaard afspeellijsten synchroniseren niet

De standaard afspeellijsten uit i-tunes zoals 'mijn favorieten' en 'onlangs toegevoegd' synchroniseren niet meer met i-iPhone!!
Ze staan nog wel in mijn i-tunes, maar niet meer in mijn i-iPhone.
Ik kreeg de tip om het item in i tunes naar het apparaat (de iphone) te slepen en dan te synchroniseren, maar dit werkt niet. Ook het los aanvinken van de afspeellijsten werkt niet. Iemand nog ideeën?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspeellijsten synchronisren niet Iphone 4s sanderm1972 iPhone algemeen 0 23-11-11 17:14
standaard iphone agenda synchroniseren met 2e agenda Quatz iPhone algemeen 0 05-02-11 22:15
Muziek: Standaard afspeellijsten iPhone KAY_W_BEE Muziek, foto & video 2 05-03-10 14:33
Iconen niet standaard in je SB krijgen? Gekko Jailbreak apps en thema's 1 14-08-09 22:41
standaar en niet standaard applicaties delete thommieboy Jailbreak apps en thema's 9 16-03-08 14:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:40.