iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes, reservekopie in iTunes, maar uiteindelijk bestaat hij niet? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/119189-itunes-reservekopie-itunes-maar-uiteindelijk-bestaat-niet.html)

t0n 28-05-12 23:56

iTunes, reservekopie in iTunes, maar uiteindelijk bestaat hij niet?
 
Iphone 4s, IOS 5.1.1.

Ik wil een aanwezige reservekopie, welke ik vanmorgen heb gemaakt terugzetten op mijn iPhone. De kopie staat gewoon in het lijstje van backups en ik kan de backup dan ook gewoon selecteren. Maar tijdens het begin geeft iTunes de melding: 'iTunes kan geen software terugzetten op de iPhone Tonny's iPhone 4, omdat de reservekopie niet bestaat.

Wat ik heb gedaan:
iTunes verwijderd, opnieuw geïnstalleerd.
Andere USB kabel gebruikt
Telefoon hersteld via iTunes.
Lockdown directory verwijderd.

Ik zie deze, maar ook andere reservekopieën staan, ook deze zijn van vandaag en die doen het niet. Een oudere, van een maand geleden kan ik wel terugzetten.

Ik ben ten einde raad, hopelijk hebben jullie tips?

t0n 29-05-12 09:09

Overigens is de mapgrootte wel conform de andere, om en nabij de 3GB.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 mei 2012 om 10:41 ----------

Ik ben nog even verder gaan onderzoeken, de backups van vandaag kunnen nu wel teruggezet worden, nadat ik de backup directory van iTunes leeg gemaakt heb. Maar het gaat me juist om de update van gister, daar staan al mijn foto's en dergelijke in.

t0n 29-05-12 12:27

Na wat googlen ben ik er achter gekomen dat het manifest bestand erg belangrijk is. Iphone Backup Extractor geeft ook aan dat de Mbdb niet geldig is (not valid). Ik heb geprobeerd het manifest bestand van de oudere backup samen te voegen, maar dat gaat niet werken, tijdens de reservekopie terugzetten in iTunes krijg ik de melding dat de reservekopie niet geschikt is voor de telefoon.

Wally© 29-05-12 12:33

Met welk OS op je pc werk je..?

t0n 29-05-12 12:33

Windows 7, 64 bit.

Wally© 29-05-12 12:42

Dan is er nog een andere mogelijkheid...hopelijk werkt ie...

1. Maak een volledige back-up van je \Users\jouw naam\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup folder...

2. Ga één stap terug naar de MobileSync folder...

3. Rechterklik de Backup folder en kies voor eigenschappen...

4. In het tabblad 'vorige versies' verschijnen er vorige versies van de backup folder die in je systeemherstel files zitten...

5. Hopelijk heeft je pc een herstelpunt gemaakt na je laatste back-up en staat ie eronder...

6. Zit ie daar tussen dan kan je kiezen om de backup folder terug zetten door hem te selekteren en te kiezen voor terugzetten...

Suc6 d'rmee...

t0n 29-05-12 12:46

Bedankt, maar dat werkte niet, de vorige versies zijn van gisteravond, daar zit het probleem dus al in.

Ik zie overigens in de backup die ik terug wil zetten dat daar een lege manifest.plist in staat en de status.plist is ook leeg. Helaas kan ik die alleen niet van andere updates pakken, want dan krijg ik in iTunes de melding dat de backup niet compatible is met de telefoon.

Eigenlijk zou ik dus de .plist bestanden opnieuw moeten opbouwen met de gegevens in die backup.

Wally© 29-05-12 13:08

Dan denk ik dat je opties stilaan aan het opdrogen zijn...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.