iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes werkt niet meer met Click&Buy. (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/119201-itunes-werkt-niet-meer-click-and-buy.html)

RuudvdBosch 29-05-12 10:25

iTunes werkt niet meer met Click&Buy.
 
Beste Forumleden,

Ik weet dat het bovenstaande misschien niet nieuw klinkt maar heb toch geen antwoord gevonden op mijn probleem.

Afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe iPad gekocht. Dus een hoop nieuwe apps geinstalleerd. Pages en Numbers etc.
Nu kreeg ik het bericht gisteren dat mijn betalingsgegevens niet klopte en ik een rekening van €18,- open heb staan. Ook kan ik geen apps meer downloaden.
Ik gebruik al jaren Click&Buy. Nooit problemen gehad en nu opeens zegt hij dat het niet klopt.

Gisteren en vandaag iTunes geopend en geprobeerd opnieuw te koppelen maar hij geeft aan Transactie Click&Buy geweigerd. In iTunes staat Click&Buy wel nog steeds als betaalmiddel.
Ik doorloop ook gewoon alle stappen zoals Click&Buy machtigen. Dan wordt je terug geroute naar iTunes om aanhef etc in te vullen en dan zegt iTunes dus, geweigerd.

Iemand eerder deze problemen gehad? Ik gebruik Windows 7 en iTunes 10.6.

Alvast bedankt.

wouter1981 29-05-12 10:33

Ik gebruik Click&Buy zelf nog steeds (4 jaar) zonder problemen.

Heb een paar maand geleden voor iemand geprobeerd om een nieuwe Apple ID te koppelen met een geactiveerde Click&Buy rekening maar dat is nooit gelukt. Uiteindelijk maar gekozen voor de credit card optie.

RuudvdBosch 29-05-12 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 797996)
Ik gebruik Click&Buy zelf nog steeds (4 jaar) zonder problemen.

Heb een paar maand geleden voor iemand geprobeerd om een nieuwe Apple ID te koppelen met een geactiveerde Click&Buy rekening maar dat is nooit gelukt. Uiteindelijk maar gekozen voor de credit card optie.

Hoi Wouter,
Ik heb ook jaren geen problemen gehad. Toch vreemd dat het van het ene op het andere moment niet meer werkt zonder dat ik m'n iTunes ook maar open heb gehad.
Heb de helpdesk van iTunes in het Engels gemaild en nu afwachten.

Het is in het uiterste geval dat Click&Buy niet meer gaat werken ook mogelijk om met iTunes (gift)cards te werken toch? Of moet je dan nog een betalingswijze gekozen hebben buiten de gift-prepaid-card.

wouter1981 29-05-12 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RuudvdBosch (Bericht 797998)
Het is in het uiterste geval dat Click&Buy niet meer gaat werken ook mogelijk om met iTunes (gift)cards te werken toch? Of moet je dan nog een betalingswijze gekozen hebben buiten de gift-prepaid-card.

Voor het aanschaffen van apps e.d. kun je met gift cards werken. Voor een abonnement als iTunes Match heb je een gekoppelde rekening of credit card nodig. (Bron: Apple Support)

RuudvdBosch 29-05-12 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 798006)
Voor het aanschaffen van apps e.d. kun je met gift cards werken. Voor een abonnement als iTunes Match heb je een gekoppelde rekening of credit card nodig. (Bron: Apple Support)

Ok bedankt! Dan gebruik ik dat voortaan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50.