iTunes werkt niet meer met Click&Buy.
Beste Forumleden,
Ik weet dat het bovenstaande misschien niet nieuw klinkt maar heb toch geen antwoord gevonden op mijn probleem. Afgelopen vrijdag heb ik de nieuwe iPad gekocht. Dus een hoop nieuwe apps geinstalleerd. Pages en Numbers etc. Nu kreeg ik het bericht gisteren dat mijn betalingsgegevens niet klopte en ik een rekening van €18,- open heb staan. Ook kan ik geen apps meer downloaden. Ik gebruik al jaren Click&Buy. Nooit problemen gehad en nu opeens zegt hij dat het niet klopt. Gisteren en vandaag iTunes geopend en geprobeerd opnieuw te koppelen maar hij geeft aan Transactie Click&Buy geweigerd. In iTunes staat Click&Buy wel nog steeds als betaalmiddel. Ik doorloop ook gewoon alle stappen zoals Click&Buy machtigen. Dan wordt je terug geroute naar iTunes om aanhef etc in te vullen en dan zegt iTunes dus, geweigerd. Iemand eerder deze problemen gehad? Ik gebruik Windows 7 en iTunes 10.6. Alvast bedankt. |
Ik gebruik Click&Buy zelf nog steeds (4 jaar) zonder problemen.
Heb een paar maand geleden voor iemand geprobeerd om een nieuwe Apple ID te koppelen met een geactiveerde Click&Buy rekening maar dat is nooit gelukt. Uiteindelijk maar gekozen voor de credit card optie. |
Citaat:
Ik heb ook jaren geen problemen gehad. Toch vreemd dat het van het ene op het andere moment niet meer werkt zonder dat ik m'n iTunes ook maar open heb gehad. Heb de helpdesk van iTunes in het Engels gemaild en nu afwachten. Het is in het uiterste geval dat Click&Buy niet meer gaat werken ook mogelijk om met iTunes (gift)cards te werken toch? Of moet je dan nog een betalingswijze gekozen hebben buiten de gift-prepaid-card. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50. |