//

iPhone 3GS laad niet meer op, wel herkend door itunes

iPhone 3GS laad niet meer op, wel herkend door itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3GS die het opeens niet meer doet. Hij lag met het warme weer gewoon in huis. Hij is op een gegeven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-06-12, 12:55
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Unhappy iPhone 3GS laad niet meer op, wel herkend door itunes

Ik heb een iPhone 3GS die het opeens niet meer doet. Hij lag met het warme weer gewoon in huis. Hij is op een gegeven moment uitgevallen omdat de batterij leeg was. Nu laadt deze batterij niet meer op. Op de iPhone geeft hij aan dat hij wel stroom krijgt door van teken te veranderen onder het rode batterijtje. Ik heb er een nieuwe batterij ingezet en nu wil hij wel weer opstarten, maar hij komt niet verder dan het Apple logo. Hij wordt wel herkend door iTunes, heb hem ook al een paar keer hersteld maar niets helpt. Heb het via restore mode en DFU mode geprobeerd, kan hem herstellen maar daarna weer de hele tijd het apple logo. De batterij wil nog steeds niet opladen, in iTunes kan ik zien dat hij helemaal leeg is. En ook geeft hij de rode lege batterij weer nadat hij is geprobeerd op te starten. Wil de iPhone niet opstarten omdat de batterij te leeg is...

Nu is mijn vraag, is er iemand die dit probleem kent? Zou het aan mijn dock connector kunnen liggen? Is alsnog deze nieuwe batterij niet goed (was een goedkope batterij via eBay gekocht)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-12, 17:16
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Ik heb dit ook eens gehad, ook batterij vervangen door goedkoop Ebay exemplaar en nog steeds hetzelfde. Daarna een wat duurdere uit Nederland besteld en toen werkte alles weer.
Ik denk dus dat het aan je batterij ligt...
  #3  
Oud 01-06-12, 17:23
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Ik hoop echt dat dat het is. Ik ga gewoon weer een nieuwe batterij bestellen. Dank voor je reactie.

Had je precies hetzelfde als wat ik heb beschreven?
  #4  
Oud 01-06-12, 18:19
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Inderdaad hetzelfde, en bij mij was een fatsoenlijke batterij de oplossing. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is... Succes!
  #5  
Oud 17-06-12, 11:58
wojowmangek wojowmangek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu, bij mij verschijnt ook niet meer op itunes voor de rest precies het zelfde.
  #6  
Oud 17-06-12, 15:38
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wojowmangek Bekijk bericht
ik heb ongeveer hetzelfde probleem nu, bij mij verschijnt ook niet meer op itunes voor de rest precies het zelfde.
hmm schrale bende, bij mij heeft een nieuwe batterij nog niet geholpen. Heb er nog een besteld en een niewe dock connector, hopelijk komt het nog goed. Zelfs mijn oude batterij die nog wel werkte, daar werkt het ook niet mee.

Hou me op de hoogte als je wel een oplossing hebt gevonde.
  #7  
Oud 18-06-12, 14:44
wojowmangek wojowmangek is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

het is me gelukt ik zette hem op dfu-mode en toen kon ik herstellen op itunes. het lag dus niet aan de accu bij mij.
  #8  
Oud 14-10-12, 12:59
sanam sanam is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard HELP iPhone3GS home knop reageert niet meer en hij laad niet op via stopcontact en pc

Hallo allemaal,

Ik zit met een nogal groot probleem, ik heb net 1 maandje geleden deze iPhone 3GS 16GB tweedehands overgekocht alleen 2 weken later reageerde de home knop niet meer.. gelukkig had ik iOS6 erop gedownload en vanaf instellingen kan je dan een doorzichtige home knop instellen op je scherm zelf die je kan slepen en dus toch gebruik maken van de functies van de home knop zelf. Het is niet handiger maar ik weet niet wat ik er anders tegen kan doen, iemand een idee?

En dan heb ik nog een probleempje, mijn batterij is nog maar 20% dus ik wou hem in de oplader doen, ik deed hem in het stopcontact alleen hij laadde niet op? toen deed ik hem in de laptop maar daar word die ook niet gezien door itunes en hij laad niet op? ik heb nog even goed in de aansluitingen geblazen maar niks werkt.. als ik me iPhone uit doe en daarna weer in de oplader start die alleen op, meer niet.
Ik kan dus helemaal niks met mijn iPhone op het moment, kan iemand me asjeblieft helpen?

Groetjes sanam
  #9  
Oud 12-04-13, 18:10
RitaR10 RitaR10 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 8
Standaard

Ik heb Dfu geprobeerd. Er kwam iedere keer een andere foutmelding en nu doet mijn telefoon helemaal niets meer ##@@!
Reageren

Labels
apple logo blijft steken, batterij niet oplaadbaar, iphone 3gs



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: iPhone niet meer herkend door iTunes (MacOSX) rjdek iTunes 3 14-04-16 09:17
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC roelske iPhone algemeen 29 29-06-13 11:12
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
iPhone gevallen--> niet meer herkend door iTunes JanR iTunes 0 21-06-10 19:30
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:04.