//

hoe foto's uploaden van Iphone naar pc?

hoe foto's uploaden van Iphone naar pc? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lijkt me zoiets basis, maar het uploaden van iphone 3gs foto's naar mijn windows xp laptopje: het lukt niet! Hoe doe je dit? In ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-12, 17:07
onLijn onLijn is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 1
Standaard hoe foto's uploaden van Iphone naar pc?

Het lijkt me zoiets basis, maar het uploaden van iphone 3gs foto's naar mijn windows xp laptopje: het lukt niet!
Hoe doe je dit?

In Itunes al geprobeerd te synchroniseren met een lege map in mijn fotoalbum; er gebeurd niets!

Mega-irritant!
Wie kalmeert mij met een stap-voor-stap- oplossing?

alvast oneindig veel dank!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 juni 2012 om 16:59 ----------

Ah! Met behulp van de oplossingen voor de meest voorkomende errors (error39) bij Itunes, op dit forum, heb ik na weken zoeken eindelijk de eenvoudige oplossing gevonden!
Itunes doet namelijk niks! Je moet de Iphone op de pc aansluiten en die herkent hem dan als fototoestel en opent een venster met de vraag wat je met de gevonden camera wilt doen. Ik klikte dat steeds weg in de vooronderstelling dat ik tot Itunes veroordeeld was voor het bereiken van mijn fofo's, maar ik kan ze nu EINDELIJK in een mapje op mijn externe harde schijf bewaren.

Het duurt even, want ik heb intussen 1278 foto's en filmpjes gemaakt, maar iig kan ik er nu bij!
Wat een opluchting!
Tof forum dit. Zelfs voor Apple-haters zoals ik ;-)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-12, 21:31
FPetter FPetter is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Wanneer ik via iTunes foto's van mijn Windows pc op mijn iphone wil zetten kan ik op het "foto" scherm alleen "allemappen" gebruiken en ik kan geen "geselecteerde mappen" aanvinken, dat is nl lichtgrijs en is niet te gebruiken. Hoe dit op te lossen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S GAS Muziek, foto & video 4 23-04-12 20:14
Foto's uploaden naar Facebook kim2908 Muziek, foto & video 3 18-03-12 23:20
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen kevinbee Muziek, foto & video 0 13-08-10 15:58
Foto's uploaden naar MobileMe MacFrankieG Muziek, foto & video 19 29-08-09 19:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.