//

iTunes Backup wist iPad2 HELP

iTunes Backup wist iPad2 HELP discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal ik heb een heel (vervelende) "uitdaging" eergisteren heb ik voor een vriend van mij zijn iPad2 geupdate naar 5.1.1 na het updaten werd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-06-12, 15:29
Alexl's schermafbeelding
Alexl Alexl is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 37
Exclamation iTunes Backup wist iPad2 HELP

Hallo allemaal ik heb een heel (vervelende) "uitdaging" eergisteren heb ik voor een vriend van mij zijn iPad2 geupdate naar 5.1.1 na het updaten werd de verbinding met zijn iPad verbroken en toen ik deze weer aansloot ging iTunes (automatisch synchroniseren), opzich niet ernstig zou je denken echter de bestaande backup die ik had gemaakt voor te updaten was overschreven voor een lege, gevolg heel veel foto's, filmpjes en weet ik veel wat, wat niet op de PC stond verdwenen ()

Toen ik ging zoeken in C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup zag ik 2 folders,in het formaat 0db8e0p59b1f78cfd13845f365dadfqbd2d2c0c4 een recente van enkele KB's en een van voor de update van 2.5GB.

Ik kan alleen nergens vinden hoe ik deze folder kan omzetten of terugzetten zodat ik de iPad weer kan synchroniseren met hopelijk al zijn data.

Lijkt me stug dat ik de eerste ben die dit overkomt maar omdat ik in het forum niets kon terugvinden hoop ik dat een van de "experts" een oplossing heeft.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad2 wi-fi itunes-sync avinassh iPad algemeen 5 20-10-11 10:07
Itunes wist mijn foto's zelf rkltnk iTunes 0 23-11-10 22:52
iTunes wist mijn fotos borgqueenx iTunes 0 31-08-10 22:50
Windows: Waarom wist iTunes alles bij toevoegen ringtone? metalmakker iTunes 0 09-11-09 22:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:22.