//

Vragen over gebruik iTunes Match

Vragen over gebruik iTunes Match discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een paar vraagjes over iTunes match.. 1) Ik las dat je Wi-Fi of 3G nodig hebt om songs af te kunnen spelen, in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-12, 08:04
pjhoomans pjhoomans is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 16
Question Vragen over gebruik iTunes Match

Even een paar vraagjes over iTunes match..

1) Ik las dat je Wi-Fi of 3G nodig hebt om songs af te kunnen spelen, in het buitenland zonder Wi-Fi heb ik dus niets aan iTunes Match?
2) De songs die ik afspeel worden simultaan gedownload toch? Bljift het vanaf dan op mijn iPhone staan of is het weer weg op het moment dat ik het nummer stop of als ie afgelopen is?
3) Ik heb 500 mb internet per maand, hoeveel uur muziek via 3G kan je daar ongeveer mee afspelen? Heb hier helemaal geen ervaring mee namelijk..
4) Er staat na het installeren van iTunes match nog altijd voor 2,5 gig aan muziek op mijn telefoon. Zijn dat de nummers zonder wolkje? Hoe kan ik die liedjes van mijn telefoon af krijgen?
5) Als ik nieuwe muziek koop cq download hoe krijg ik dat dan in iTunes Match?

Dat was het wel geloof ik.
Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-12, 09:43
MatsSkoe MatsSkoe is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjhoomans Bekijk bericht
Even een paar vraagjes over iTunes match..

1) Ik las dat je Wi-Fi of 3G nodig hebt om songs af te kunnen spelen, in het buitenland zonder Wi-Fi heb ik dus niets aan iTunes Match?

Als de liedjes nog niet op je telefoon staan dan heb je een internetverbinding nodig inderdaad. Maar als je ze thuis al download op je telefoon met Wi-Fi dan niet. Je kan hele afspeellijsten in 1x downloaden.

2) De songs die ik afspeel worden simultaan gedownload toch? Bljift het vanaf dan op mijn iPhone staan of is het weer weg op het moment dat ik het nummer stop of als ie afgelopen is?

De nummers blijven op je telefoon staan.

3) Ik heb 500 mb internet per maand, hoeveel uur muziek via 3G kan je daar ongeveer mee afspelen? Heb hier helemaal geen ervaring mee namelijk..

Nummer van 3-4 minuten die gematcht zijn, zijn 7-8 MB. Zeg 60-70 nummers downloaden (die je dus nog niet eerder geluisterd hebt) is 500 MB.

4) Er staat na het installeren van iTunes match nog altijd voor 2,5 gig aan muziek op mijn telefoon. Zijn dat de nummers zonder wolkje? Hoe kan ik die liedjes van mijn telefoon af krijgen?

Zie ook bovenstaande antwoorden, muziek met een wolkje zit in de 'Cloud', muziek zonder wolkje staat al op je telefoon.

5) Als ik nieuwe muziek koop cq download hoe krijg ik dat dan in iTunes Match?

Gaat automatisch. Als je ze in iTunes koopt en Match heeft gesynchroniseerd dan staat het met een wolkje op je telefoon. Als je ze op je telefoon koopt, dan staan ze in iTunes met een blauw pijltje om te downloaden.

Dat was het wel geloof ik.
Thanks!
Zie de antwoorden tussen de originele vragen.
  #3  
Oud 04-07-12, 22:28
pjhoomans pjhoomans is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 16
Standaard

Dank je, heel duidelijk. Op 1 puntje na, hoe krijg ik de nummers weer van mijn telefoon af terug in de Cloud? Nu slipt mijn telefoon vol met muziek!
  #4  
Oud 05-07-12, 06:58
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Alles blijft in iCloud staan na download. Stel je wilt ruimte maken op je telefoon dan gooi je de albums weg die je niet meer wilt luisteren. Je kunt dit op je telefoon zelf doen. Als je het album toch weer hebben wilt kun je het opnieuw downloaden.
Je hoeft zo niet al je muziek op je iPhone zelf op te slaan maar je hebt wel alles binnen handbereik.
Wil je het Weg hebben hit ICloud dan gooi je het weg uit iTunes dan krijg je de vraag of het ook weg mag uit iCloud.
  #5  
Oud 05-07-12, 09:54
MatsSkoe MatsSkoe is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8
Standaard

Owja overheen gelezen:

- instellingen, algemeen, gebruik, muziek openen. Van links naar rechts over muziek vegen geeft de optie alle muziek in 1 x te verwijderen.

- of gewoon in de muziek lijst met de de bovenstaande veeg methode losse nummers, artiesten, of albums verwijderen.
  #6  
Oud 06-07-12, 13:31
pjhoomans pjhoomans is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 16
Standaard

Top, bedankt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 13:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 03:27
gebruik iTunes Match op de iPhone & iPad wvy iCloud 0 24-12-11 16:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.