//

Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel

Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede forumgebruikers, ik heb het volgende probleempje: ben sinds een aantal dagen in het bezit van de iphone en natuurlijk heb ik er al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-08, 21:50
raweimer raweimer is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard Volgens itunes niet vol, volgens iphone wel

Hallo mede forumgebruikers,

ik heb het volgende probleempje: ben sinds een aantal dagen in het bezit van de iphone en natuurlijk heb ik er al de nodige muziek,fotos en films op gezet.

Ik heb een 8gb ipone met 1.1.4 en volgens Itunes heb ik nog ongeveer 5 gb vrij geheugen. Alleen als ik nu iets installeer via installer op mijn iphone dan geeft hij aan dat mijn schijf bijna vol is en dat ik dingen moet verwijderen.

Weet iemand hoe dit kan?

Verder ben ik even benieuwd waar je de ipods en tv programmas vandaan kan halen die je met itunes kan synchronoseren.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-04-08, 08:04
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raweimer Bekijk bericht
Hallo mede forumgebruikers,

ik heb het volgende probleempje: ben sinds een aantal dagen in het bezit van de iphone en natuurlijk heb ik er al de nodige muziek,fotos en films op gezet.

Ik heb een 8gb ipone met 1.1.4 en volgens Itunes heb ik nog ongeveer 5 gb vrij geheugen. Alleen als ik nu iets installeer via installer op mijn iphone dan geeft hij aan dat mijn schijf bijna vol is en dat ik dingen moet verwijderen.

Weet iemand hoe dit kan?

Verder ben ik even benieuwd waar je de ipods en tv programmas vandaan kan halen die je met itunes kan synchronoseren.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!
De oorzaak zit hem in het feit dat je iPhone 2 partities heeft: een systeempartitie en een partitie waar je muziek, foto's, films enz. worden opgeslagen.
Bij jou is de systeempartitie (bijna) vol. Dit kun je oplossen door BossTool te installeren. Als je Community Sources hebt geïnstalleerd zou hij in je Installer-lijst moeten staan; anders die alsnog even installeren.

Start BossTool, ga naar de tab 'Free Disk Space' en verplaats vervolgens je fonts en je ringtones. Daarmee heb je weer ruim 100 MB vrije ruimte. Er is ook nog een mogelijkheid applicaties te verplaatsen, maar dat kun je beter niet doen omdat dit nogal eens voor problemen zorgt.

Vwb je vraag over ipods en tv programmas: via iTunes kun je muziek binnenhalen als je een account hebt aangemaakt voor de iTunesstore. Tv programmas kunnen volgens mij alleen met een US-account, maar weet dit niet zeker. Zoek eens op het forum, dan vind je vast een antwoord.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 30-04-08, 09:52
raweimer raweimer is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Hey bedankt voor de reactie, het is me gelukt met Boss Tool. Vind het wel vreemd dat er in verhouding maar zo weinig ruimte is in het systeem voor applicaties. Dit betekent dat je eigenlijk helemaal niet zo veel kan installereen op je iphone terwijl er wel heel veel te kijgen is toch?

Is er geen oplossing om om je systeempartitite te vergroten?
  #4  
Oud 30-04-08, 12:22
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raweimer Bekijk bericht
Hey bedankt voor de reactie, het is me gelukt met Boss Tool. Vind het wel vreemd dat er in verhouding maar zo weinig ruimte is in het systeem voor applicaties. Dit betekent dat je eigenlijk helemaal niet zo veel kan installereen op je iphone terwijl er wel heel veel te kijgen is toch?

Is er geen oplossing om om je systeempartitite te vergroten?
Dat 'niet veel installeren' zal je meevallen. Probeer maar eens, de meeste extra apps zijn maar heel klein.
  #5  
Oud 06-05-08, 21:38
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

maar wat gebeurt er eigenlijk als je die waarschuwingen negeerd. kan je iphone dan over vol raken en crashen?
  #6  
Oud 06-05-08, 21:59
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Tot nu toe nooit gehad en ook niet gelezen hier. Als ie te vol dreigt te raken, wordt de nieuwe app domweg niet geïnstalleerd.
  #7  
Oud 07-05-08, 10:39
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

en kan je later die fonts weer terug zetten naar je systeem partitie of is dat helemaal niet nodig?
  #8  
Oud 07-05-08, 18:51
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slodo Bekijk bericht
en kan je later die fonts weer terug zetten naar je systeem partitie of is dat helemaal niet nodig?
Is niet nodig. Terugzetten met BossTool gaat niet. Mocht het, om wat voor reden dan ook écht nodig zijn, dan zal het vast handmatig kunnen.
  #9  
Oud 07-05-08, 20:26
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
is niet nodig. Terugzetten met BossTool gaat niet. Mocht het, om wat voor reden dan ook écht nodig zijn, dan zal het vast handmatig kunnen.
oke bedankt. en als je een restore doet dan komen je fonts toch weer in de oorspronkelijke partie??
alvast bedankt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone volgens iTunes op iPhone, nou mooi niet! Stephanie-Alb Ringtones en Wallpapers 6 12-02-12 16:15
Wel Jailbroken maar volgens alle programma's niet spysical Jailbreak 3 13-05-10 21:43
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! elfredovich iTunes 1 01-04-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.