//

iTunes database "refreshen"?

iTunes database "refreshen"? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al m'n mp3's in een folder \music\ staan. iTunes ook verteld dat dat de plek ik waar m'n mp3's staan, dus bij installatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-07, 14:33
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Question iTunes database "refreshen"?

Ik heb al m'n mp3's in een folder \music\ staan. iTunes ook verteld dat dat de plek ik waar m'n mp3's staan, dus bij installatie vond ie daar al m'n muziek staan. Nu heb ik het allemaal opgeschoont, files gemoved, meer folders aangemaakt en dus kon iTunes niks meer vinden. Dus de hele iTunes library leeggemaakt. Ondertussen begonnen met CD's rippen met iTunes.

Nu heb ik dus in m'n \music\ folder een aantal dingen staan die iTunes wel al in z'n dbase heeft staan, en van alles wat iTunes nog niet in z'n dbase heeft staan.

Hoe kan ik iTunes z'n library helemaal laten refresen? Zodat ie files die hij niet in z'n dbase heeft alsnog gaat toevoegen en dat wat ie al wel heeft niet dubbel gaat toevoegen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-07, 19:23
stephenvis's schermafbeelding
stephenvis stephenvis is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Voorburg
Berichten: 393
Standaard

Haal gewoon alles uit je itunes library: nummer/rechter muisknop/verwijder/verwijder/laat staan

Dan heb je het weggegooit in itunes (het proggrama) maar dan staat het nog wel in je map, dus als je dan weer alles toevoegd dat staat niks in je itunes dubbel.
  #3  
Oud 10-03-08, 19:25
MvdM MvdM is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Ja hier zit ik dus ook mee..

alleen als je dit doet zijn ook al je play listen leeg.

vraag me af of dit mogenlijk is
1 map daar mapjes in hoe de volledige cd's heten naar mijn mening werkt dit niet!
  #4  
Oud 07-05-08, 14:40
tyopke tyopke is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Je moet maar eens Googlen en het programmatje iTLU donwloaden (iTunes Library Updater). Ongelooflijk snel is het niet, maar het werkt wel . Al blijf ik erbij dat dit een standaardfunctie zou moeten zijn in iTunes. Winamp blijft op dit gebied toch de absolute nummer één.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:35.