iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: update via itunes uitschakelen (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/12455-update-via-itunes-uitschakelen.html)

0472bluelagoon 06-05-08 17:45

update via itunes uitschakelen
 
Ik heb net voor het eerst mn iphone aan itunes gekoppeld, toen vroeg hij of hij naar updates moest zoeken. Ik heb annuleren geklikt en niet meer opnieuw vragen aangevinkt. Nu zegt hij,als je op iphone klikt in itunes,dat hij 5aug automatisch een update zal zoeken.. zal apple mn iphone dan niet blokkeren aangezien hij unlocked is? Hoe kan ik dit uitschakelen?

en hoe verander je de stad van je weer applicatie?
en hoe verwijder je Itunes van je beginscherm op je iphone,zodat er plaats is voor andere apps dat ik reeds geinstalled heb?

Thx

iMario 06-05-08 17:51

voor een andere stad in te voegen bij je weer app druk je op die i die rechtsonderin staat. dan op + linksbovenin en dan kun je een stad in vullen en zoeken. dan komt hij erwel te staan en druk je erop, dan word hij toegevoegd.

edit: je kan door je vinger een paar seconden op je app te houden ze laten wiebelen en ze op een andere plek zetten. (werkt alleen voor 1.1.3 en hoger)

0472bluelagoon 06-05-08 17:57

bedankt :) en heb je idee voor itunes? die software update uit te schakelen?
kan je niet gwn die aandelen app bijvoorbeeld wegdoen van je scherm?

iMario 06-05-08 18:01

die aandelen app kun je wel verwijderen ja.
gebruik daarvoor winscp om in je iPhone te komen.
Google is je vriend:D

0472bluelagoon 06-05-08 18:04

dank je,zal ik es proberen. maar nu zit ik nog verveeld met die update via itunes :p

0472bluelagoon 06-05-08 18:17

hoe komt het dat ik, als ik iem bel of gebeld wordt, de persoon aan de andere kant vd lijn met moeite kan horen? hoe kan ik dit aanpassen, met de knop links aan de zijkant lukt dit niet.

iMario 06-05-08 18:19

bij mij in iTunes staat ook dat hij in augustus weer om een update gaat zoeken.
je moet dan gewoon niet updaten via iTunes:)

verder is het geen probleem je iPhone word niet geblokkeerd en alles:D

iMario 06-05-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0472bluelagoon (Bericht 108575)
hoe komt het dat ik, als ik iem bel of gebeld wordt, de persoon aan de andere kant vd lijn met moeite kan horen? hoe kan ik dit aanpassen, met de knop links aan de zijkant lukt dit niet.

heb je de originele screenprotector van Apple ernog opzitten?

0472bluelagoon 06-05-08 18:21

ja, haha komt het daardoor? zo flauw. mja kwil em er nie afdoen voor de krassen :p

iMario 06-05-08 18:24

daar komt het idd door.:p
ik zou zeggen haal hem eraf en je zal het verschil merken.
het scherm krast zowiezo niet snel hoor moet erwel wat gebeuren wil die krassen.

en er zijn ook wel screenprotectors te krijgen met openingen. of anders een goeie case, hoes wat jij wil:D in ieder geval genoeg keuze

ButcherJF 06-05-08 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 0472bluelagoon (Bericht 108548)
Ik heb net voor het eerst mn iphone aan itunes gekoppeld, toen vroeg hij of hij naar updates moest zoeken. Ik heb annuleren geklikt en niet meer opnieuw vragen aangevinkt. Nu zegt hij,als je op iphone klikt in itunes,dat hij 5aug automatisch een update zal zoeken.. zal apple mn iphone dan niet blokkeren aangezien hij unlocked is? Hoe kan ik dit uitschakelen?

(-.-)

Thx

Updates uitschakelen:
iTunes/Bewerken/Voorkeuren/tabblad Algemeen/vinkje uit bij Automatisch zoeken naar updates

iMario 06-05-08 18:34

lol had ik nog nieteens aangedacht :p
maar idd dat klopt

0472bluelagoon 06-05-08 21:35

dank je allemaal !
heb net die screenprotector eraf gehaald maar nog steeds geen geluid te horen bij een bericht of als er iemand me belt ... ook niet als ik liedje opleg ! :( :( :(

iMario 06-05-08 21:38

helemaal geen geluid of heel zacht?

0472bluelagoon 06-05-08 21:39

als ik mn oortjes insteek, hoor ik ook niets alsek liedje opleg .. pff

0472bluelagoon 06-05-08 21:41

niets van geluid, als ik bel hoor ik de persoon heeeel zacht

ControlSje 06-05-08 21:42

Staat je volume op maximaal? Kun je doen met de knop aan de linker kant van je iPhone, ps. de bovenste schakelaar is voor mute.

0472bluelagoon 06-05-08 21:43

ja staat op max.

iMario 06-05-08 21:48

misschien je iPhone herstarten. dus helemaal uit doen en dan weer aan, dat al geprobeerd?

0472bluelagoon 06-05-08 21:50

ja, niets helpt precies ! Hij is goed unlocked want ik kan alles doen, en bellen enzo ook. khoor gwn de persoon heel stil, enja geluid eh:(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:55.