//

Nieuwe iTunes download niet!

Nieuwe iTunes download niet! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, gister wilde ik iTunes updaten maar dat ging niet. Na klikken op Download kreeg ik de melding "Bestand opslaan" zoals gewoonlijk, ik heb geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-09-12, 17:46
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Nieuwe iTunes download niet!

Hallo, gister wilde ik iTunes updaten maar dat ging niet. Na klikken op Download kreeg ik de melding "Bestand opslaan" zoals gewoonlijk, ik heb geen verdere keuze dan opslaan en annuleren, dan klik ik op opslaan en dan gaat de site meteen met een flits door naar "Bedankt voor het downloaden van iTunes" maar er is niks gedownload! Ik werk met Vista SP2 en Firefox.

Ik kreeg op mijn iPad3 en iPod 4gen. de melding dat er nieuwe software was dus die heb ik erop gezet, gewoon via instellingen e.v. dus niet via iTunes. Vandaag wilde ik iets op de iPad zetten maar iTunes accepteerde de iPad niet, ik moest eerst iTunes updaten. Weer geprobeerd maar hetzelfde geval, geen download maar meteen de site van Bedankt enz.

Ik heb eerst de map van iTunes veilig weggezet op een externe HD en toen iTunes verwijderd, opnieuw geporbeerd te downloaden maar dat gaat nog steeds niet! Hoe krijg ik iTunes (de nieuwste versie!!!!) op mijn Vista-pc?
Alvast dank voor de hulp!!!

Laatst gewijzigd door Ashcat; 21-09-12 om 19:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-12, 12:07
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard Opgelost!!!

Probleem met download van iTunes opgelost! Na 100000 sites doorgeworstelt te hebben bleek er geen enkel mij te kunnen helpen! Vannacht (!!!!) schoot mij iets te binnen.... ITunes is een exe file... Enne.... De Firewall blokkeert deze!
Vanmorgen de Firewall uitgezet, iTunes download gestart en het werkt! En ja, de Firewall meteen weer dichtgezet! Toch snap ik het niet, nooit eerder problemen met updaten van iTunes in combi met Firewall gehad....

Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aanlopen.... Dit is wellicht de oplossing!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
download itunes u407692 iTunes 5 07-06-12 20:10
Apps download nieuwe Ipad onespeedjimmy iPad Apps 0 31-05-12 09:28
Download van Apps via iPhone lukt niet (via iTunes wel) iNiekie iTunes 18 22-03-12 22:43
Mac OS X: Film download niet in iTunes erikvandeboer iTunes 9 20-12-11 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.