iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes - Microsoft Visual C++ Runtime error (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/125892-itunes-microsoft-visual-c-runtime-error.html)

Wessel52 25-09-12 11:51

iTunes - Microsoft Visual C++ Runtime error
 
Na de update naar iTunes 10 en iOS 6.0 lukt het mij niet meer om een bestand toe te voegen aan de bibliotheek. Ik krijg een melding van Microsoft Visual C++ Runtime Library: "Runtime error! D:\Program Files\iTunes\iTunes.exe This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. PLease contact the application's support team for more information." Vervolgens wordt iTunes afgesloten.

Ik heb alle Apple-gerelateerde software met Revo Uninstaller verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Tevens Visual C verwijderd. Dat wordt trouwens door Windows Update per kerende post weer aangeboden. Het probleem blijft zich voordoen.

Ik draai Windows 7 64bit.

Wie kan me helpen, zoadat ik weer content aan m'n iPad kan toevoegen?

solex 26-09-12 22:35

Ik heb precies hetzelfde probleem
Help!!!!!!

solex 27-09-12 22:41

Ik heb nog niet iOS 6 draaien maar wel iTunes 10.7 en downgraden van iTunes helpt niet. Ik blijf de c++ runtime error houden zodra ik een PDF aan de bibliotheek van iTunes wil toevoegen. Ook als ik de iPad niet heb aangesloten blijft dit probleem bestaan.
Wie kan helpen......?......

Guest-20180925190238 27-09-12 22:49

Let me google that for you

De derde is de beste :D

Microsoft Visual C++ Runtime Library - Microsoft Answers

solex 28-09-12 11:18

Thnx Timosha,
Heb alle instructies uitgevoerd maar geen succes. Itunes start gewoon op, maar een pdf toevoegen aan bibliotheek lukt niet. Ook op een 2e computer waarop ook nieuwste versie Itunes staat heb ik hetzelfde probleem. Met vorige versie geen problemen. Als ik ga downgraden naar vorige versie Itunes houdt ik nu hetzelfde probleem. Het lijkt er dus op dat het iets met Itunes te maken moet hebben en dat bij verwijderen hiervan en downgraden er toch iets op de pc achter blijft waardoor probleem blijft bestaan.
De pc's draaien op Windows 7 64 bits en zijn updated en virus/spyware vrij (gemaakt).

Wessel52 28-09-12 17:13

Dank! Maar helaas. Zelfde ervaring als Solex. Heb pdf's op m'n iPad nodig voor m'n werk, dus ik ben behoorlijk onthand. Wie heeft het recept voor een echte oplossing?

solex 29-09-12 17:29

Ik heb de ipad hersteld via itunes naar oorspronkelijke instellingen en alles werkt weer.

Hagen 13-10-12 13:34

PDF bibliotheek iTunes
 
Ik heb nog steeds problemen met PDF bestanden in bibliotheek plaatsen van iTunes. ITunes loopt vast zodra ik het probeer. Heb al diverse keren iTunes opnieuw geinstalleerd en ook een herstelpunt van de computer. Werkte even goed, maar na upgraden iTunes en iCloud weer hetzelfde probleem. Ook ik werk met Windows 7 en 64-bits. Kan iemand mij helpen dit op te lossen?

GerardenS 07-12-12 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solex (Bericht 827799)
Ik heb nog niet iOS 6 draaien maar wel iTunes 10.7 en downgraden van iTunes helpt niet. Ik blijf de c++ runtime error houden zodra ik een PDF aan de bibliotheek van iTunes wil toevoegen. Ook als ik de iPad niet heb aangesloten blijft dit probleem bestaan.
Wie kan helpen......?......

Om een PDF op iTunes te krijgen: met rechts op het PDF file klikken en dan openen in iTunes aanklikken
Het PDF file staat in iTunes en is over te zetten naar de ipad op de normale manier.

Elsemarieke 07-12-12 21:30

Waar vind ik apparaten in Itunes op mn pc?
 
Hallo ik heb inmiddels de nieuwste versie van Itunes op mijn pc gezet. Omdat ik net van een Iphone 4 overgegaan ben op een Iphone 5 wilde ik mijn muziek weer terugzetten op beide Iphones. Mijn Iphone 4 blijft gebruikt worden door mijn man.
Ik zie nu in Itunes nergens meer de optie om te synchroniseren en om apparaten aan te klikken zodat je de muziek van de afspeellijsten naar mn iphone 5 te kopieren. Als ik iets wil verplaatsen dan krijg ik de foutmelding dat als ik iets wil veranderen, mn playlist wordt verwijdert en de muziek alleen nog op mn pc staat i.p.v. op de iphone en pc. Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel en zou blij zijn met wat hulp, ik zoek al uren.
Kortom waar vind ik apparaten in itunes op mijn pc?
Hoe krijg ik al mijn muziek van de Icloud op mijn Iphone 5? Er staat geen een playlist meer op?

Groetjes
Elsemarieke

wblink 04-01-13 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GerardenS (Bericht 859174)
Om een PDF op iTunes te krijgen: met rechts op het PDF file klikken en dan openen in iTunes aanklikken
Het PDF file staat in iTunes en is over te zetten naar de ipad op de normale manier.

Ik kreeg dezelfde fout bij importeren, maar op deze wijze lukt het probleemloos.
Toch een fout in iTunes, maar dit is een geweldige tip: DANK!

crookie 05-09-13 12:41

Super, werkt . Dank je wel.
crookie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:40.