//

verschillende agenda's synchroniseren

verschillende agenda's synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan me helpen met het volgende probleem: Ik ben in het bezit van een Iphone 4S. Voor mijn werk wordt de mail, contacten en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-12, 15:44
JapieJoJo JapieJoJo is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard verschillende agenda's synchroniseren

Wie kan me helpen met het volgende probleem:

Ik ben in het bezit van een Iphone 4S. Voor mijn werk wordt de mail, contacten en agenda gesynchroniseerd via een Outlook 2011 Exchange server wat dan prima binnenkomt op de Iphone.

Prive gebruik ik een Gmail account wat ook gesynchroniseerd wordt met de Iphone wat verder ook prima werkt

Graag zou ik mijn zakelijke agenda (exchange) en prive agenda (Gmail) allebei zichtbaar willen in de agenda van Gmail. Als ik nu een agenda item aanmaak op mijn zakelijke account of prive account wordt dat in beide gevallen wel zichtbaar in de agenda op de Iphone alleen is het nu lastig dat ik in Gmail mijn zakelijke agenda niet zichtbaar krijg!!

Wie kan me helpen? Het is voor het eerste dat ik een topic plaats, dus excusses als ik niet helemaal volledig ben.....

Thanx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kunnen verschillende ID's samen synchroniseren shodan iCloud 1 02-07-12 17:31
verschillende iC accounts (agenda's) op 1 apparaat boudewijnpleij iCloud 1 30-12-11 20:22
Meerdere agenda's koppelen van verschillende Accounts fedor07 iCloud 2 20-10-11 00:04
verschillende agenda's aan en uitzetten Graf Zum Kotzen iPhone algemeen 1 09-07-10 00:26
Verschillende aantal Podcast's synchroniseren iSchaap iTunes 1 19-01-09 12:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.