//

foutcode 52 bij aansluiten ipod; digitale handtekening stuurprogramma niet herkend

foutcode 52 bij aansluiten ipod; digitale handtekening stuurprogramma niet herkend discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het aankoppelen van mijn Ipod Touch krijg ik de volgende foutmelding; De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-12, 16:24
mariekeb92 mariekeb92 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard foutcode 52 bij aansluiten ipod; digitale handtekening stuurprogramma niet herkend

Bij het aankoppelen van mijn Ipod Touch krijg ik de volgende foutmelding;
De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geďnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geďnstalleerd. (Code 52).
Is er iemand die weet waar dit aan ligt? En hoe ik het kan oplossen? In het verleden werkte het allemaal wel gewoon. Sinds ongeveer een half jaar krijg ik deze melding (en wil nu weer nieuwe muziek er op zetten). Itunes opnieuw installeren e.d. heb ik al geprobeerd, dat werkte niet.
Alvast grote dank voor degene die me hierbij kan helpen!
Groetjes, Marieke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
digitale handtekening, foutcode 52, ipod touch, itunes, stuurprogramma



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: ipod touch na jailbreak start niet meer op en wordt niet herkend in Itunes tijjani Jailbreak 0 13-10-11 12:26
Ipone op laptop aansluiten wordt niet meer herkend Taschah iTunes 1 20-12-10 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.