//

Itunes Match

Itunes Match discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Allemaal, Sinds ik itunes match heb overkomt mij het volgende. Ik heb een aantal afspeellijsten. Deze zijn soms ineens leeg. Dit is natuurlijk erg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-12, 13:31
marten1988 marten1988 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard Itunes Match

Beste Allemaal,

Sinds ik itunes match heb overkomt mij het volgende. Ik heb een aantal afspeellijsten. Deze zijn soms ineens leeg. Dit is natuurlijk erg lastig. Is er iemand die mij hierbij kan helpen? Ik heb wat proberen te googlen en binnen het forum gezocht maar kom het nou niet echt tegen.

Verder in ios 6 kun je niet een nummer apart downloaden?

En de belangrijkste vraag. Ik heb mijn muziek op een externe schijf staan. deze zit thuis altijd aan mijn laptop. Ben ik weg is dat niet altijd zo. Als ik dan itunes aanzet om een liedje af te spelen krijg ik een uitroepteken dat hij het liedje niet kan vinden. terwijl hij gematchd is. Hoezo kan ik hem dan niet afspelen doormiddel van streaming? of doe ik dit helemaal verkeerd en is er een eenvoudig trucje dat het wel werkt?

Ik hoor het graag!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-12, 13:56
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Op je laatste vraag kan ik je in ieder geval antwoord geven. De muziek van jouw harde schijf zit zoals je zei als deze aangesloten is aan je computer gewoon in iTunes. Zodra iTunes deze nummers niet meer kan vinden aangezien je harde schijf is losgekoppeld doet deze het pas weer als je hem terug inplugt. De oplossing hiervoor is je muziek op je laptop zetten mits je genoeg ruimte vrij hebt.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 09-11-12, 14:08
marten1988 marten1988 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Aha. Dank u wel. Ja ik heb eventueel de ruimte maar het gaat al snel over 150gb dus vandaar. Nou helaas ik hoopte dat er een bruggetje of iets dergelijks was. Dat je dus gewoon direct kon streamen.
  #4  
Oud 09-11-12, 14:11
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ben niet zeker van of dit wel of niet mogelijk is, daar zou iemand anders bevestiging in moeten geven maar ik weet in ieder geval dat zonder dat iTunes toegang heeft tot de muziek het ook niet afgespeeld kan worden.
  #5  
Oud 09-11-12, 14:48
jopvdsteen jopvdsteen is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: Tilburg
Berichten: 67
Standaard

Als de muziek 'gematcht' is en je een internet verbinding hebt op het moment dat je de muziek wil afspelen zou er geen probleem moeten zijn.

iTunes verwacht echter dat die muziek nog ergens opgeslagen is en gaat er daarom naar zoeken. Als je een nummer uit je iTunes bibliotheek verwijderd komt er een wolkje bij te staan omdat hij dan dus niet meer vanaf een locatie op de harde schijf zoekt maar vanuit de cloud. Dus als je muziek uit iTunes verwijderen is de oplossing maar dat geeft wel weer als probleem dat je dan thuis niet weer je externe hardeschijf er in kunt pluggen en dat het thuis dus iets langer duurt voordat je muziek begint te spelen (hij moet hem dan tenslotte ook gaan streamen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes reageert niet meer met Itunes Match sinds 10.6.1 psvu2 iTunes 0 06-05-12 14:46
iTunes Match - Match resultaat verbeteren Jurry80 iCloud 8 28-01-12 04:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.