//

Muziek vanuit verkenner naar iPhone slepen?

Muziek vanuit verkenner naar iPhone slepen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Totdat ik de nieuwe Itunes 11 had geïnstalleerd was het redelijk eenvoudig muziek vanuit Windows verkenner aan de Iphone toe te voegen. Ik maakte een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-12, 13:20
Hvan Hvan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 9
Standaard Muziek vanuit verkenner naar iPhone slepen?

Totdat ik de nieuwe Itunes 11 had geïnstalleerd was het redelijk eenvoudig muziek vanuit Windows verkenner aan de Iphone toe te voegen. Ik maakte een playlist aan met bijv 1 nummer en voegde die playlist toe aan mijn Iphone. Vervolgens kon ik dan naar die bestaande playlist alle muziek toe slepen die ik wilde luisteren. Nu lukt dat niet meer. Weet iemand een oplossing?

Ik wil vanuit de verkenner muziek kunnen toevoegen omdat ik die muziek pas toevoeg aan mijn bibliotheek als ik de muziek leuk vind. Ik voeg dus bewust de muziek nog niet toe aan mijn bibliotheek en dan naar de Iphone. Dat lukt me nog wel.

Edit; ik denk dat ik het "probleem" gevonden heb. Er zat waarschijnlijk een corrupt nummer bij. Direct slepen naar Muziek op de Iphone gaat dus wel, maar het "trucje" met de playlist niet meer.

Laatst gewijzigd door Hvan; 05-12-12 om 13:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer char991 iPhone algemeen 5 28-12-15 10:44
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen Arend01 iTunes 0 29-07-11 14:44
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen Stefandaman iTunes 2 20-10-10 11:06
Windows: Iphone 3g + 3gs op iTunes - kan geen muziek naar 3gs slepen vanuit bieb Mar10 iTunes 0 29-06-09 14:06
Muziek slepen in iTunes...? Joshua Archief 1 26-09-07 12:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.