iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: E-mailaccounts synchroniseren geeft foutmelding (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/130956-e-mailaccounts-synchroniseren-geeft-foutmelding.html)

tvankan 05-12-12 19:42

E-mailaccounts synchroniseren geeft foutmelding
 
1 Bijlage(n)
Hallo,

Hier ben ik weer (sorry :O)

Bij het synchroniseren van de e-mailaccounts in iTunes 11, krijg ik de volgende foutmelding:

iTunes kan e-mailaccounts niet synchroniseren met de iPad (iPhone), omdat er zich een fout heeft voorgedaan bij het opnieuw instellen van recordidentifiers.

Synchroniseer uw iPad (iPhone) opnieuw. Als het probleem zich blijft voordien, vervangt u de e-mailacounts op de Ipad (iPhone) via het panel Info in de iPad- (iPhone-) voorkeuren.

Zie ook bijgevoegde afbeelding.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt en groet,
Tiny.

Guest-20180925190238 05-12-12 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tvankan (Bericht 858793)
Hier ben ik weer (sorry :O)
Weet iemand een oplossing?

Het zal wel iets te maken hebben met jouw vorig iTunes probleem. Probeer om de synchronisatiegeschiedenis te herstellen:

http://www.imgdumper.nl/uploads6/50b...t_19.50.32.jpg

tvankan 05-12-12 20:48

Dankjewel voor de snelle reactie. Ik zal dit zo snel mogelijk proberen. Dan zal ik laten weten of het gelukt is :-)

Groet,
Tiny.

tvankan 10-12-12 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 858798)
Het zal wel iets te maken hebben met jouw vorig iTunes probleem. Probeer om de synchronisatiegeschiedenis te herstellen:

http://www.imgdumper.nl/uploads6/50b...t_19.50.32.jpg

Helaas het bovenstaande bleek niet de oplossing te zijn. Ik probeer ondertussen ook verder te zoeken.

Groet Tiny.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 december 2012 om 15:03 ----------

Hallo,

De volhouder wint :)
Ik heb via het tabblad Info in iTunes een vinkje gezet bij Geavanceerd, Gegevens op deze iPhone (iPad) vervangen.
Dit bleek de oplossing te zijn.
Wellicht heeft hier iemand anders ook wat aan.

Bedankt en groetjes,
Tiny.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:01.