//

Teller "afgespeeld" wordt niet verhoogd

Teller "afgespeeld" wordt niet verhoogd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de kolom Afgespeeld om daar op de selecteren. Maar sinds iTunes 11 wordt het aantal afgespeelde keren niet meer verhoogd in de kolom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-12-12, 13:55
Ton1945 Ton1945 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amstelveen
Berichten: 1
Standaard Teller "afgespeeld" wordt niet verhoogd

Ik gebruik de kolom Afgespeeld om daar op de selecteren.
Maar sinds iTunes 11 wordt het aantal afgespeelde keren niet meer verhoogd in de kolom Afgespeeld.
Ik heb al eens een herstel installatie gedaan, maar geen resultaat.

Ook de kolom "Laatste keer" wordt niet meer met datum en tijd gevuld na het afspelen.

Is deze bug bekend????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-12-12, 09:43
niels0703 niels0703 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook een probleem met de teller afgespeeld.

Bij mij wordt deze wel verhoogd, maar met meer dan één keer! Voor zover ik het nu kan nagaan is dit elke keer met stappen van 4.

Dus een nieuw toegevoegd nummer één keer afspelen, geeft "Aantal keer afgespeeld: 4"

Overigens alleen wanneer ik nummers op m'n iPod heb afgespeeld en vervolgens synchroniseer. Via iTunes afspelen gaat wel goed.

Meer mensen met dit probleem?
  #3  
Oud 15-12-12, 21:25
Frank9 Frank9 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het volgende gedaan. Het vinkje weggehaald bij het in elkaar vloeien van de nummers. En bovenaan heb je de balk met het nummer dat aan het spelen is. Daarnaast heb je de lijst van de nummers die worden afgespeeld. Deze lijst heb ik gewist. Daarna past hij het aantal keren afgespeeld wel aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Melding "Simkaart heeft een toon afgespeeld"? karterke Telenet 14 11-12-12 21:55
"Weer" badge wordt niet getoond bij kleinere plaatsen rinke iPhone Apps 5 02-02-12 20:05
iPhone: Melding " Deze simkaart wordt niet herkend " probleem ler0yy Jailbreak 10 07-02-10 19:23
iPhone 1e gen.: iPhone -> "usb apparaat wordt niet herkend" Nemisis2003 Unlock 13 16-08-09 14:06
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.