Waar zijn al mijn "internet" radiozenders gebleven? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar iTunes 11 kan ik nergens meer mijn radiozenders vinden, laat staan de functie hoe ik ze opnieuw moet aanleggen etc....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Waar zijn al mijn "internet" radiozenders gebleven?
Na de update naar iTunes 11 kan ik nergens meer mijn radiozenders vinden, laat staan de functie hoe ik ze opnieuw moet aanleggen etc.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Muziek, en dan rechts staat Radio (Nummers - Albums - Artiesten - Genres -.... Radio)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" | Mucahitt | iPhone algemeen | 1 | 13-11-12 18:09 |
Navigon: Waar zijn de flitspalen (vaste) gebleven? | ballegooier | iPhone Navigatie | 3 | 23-05-12 23:23 |
OS 3.0 "vergeet" waar je bent gebleven in je audiobook | SuperJay | iPhone algemeen | 0 | 23-06-09 10:21 |
Waar is draadje "PdaNet betalen-lees hier hoe te omzeilen"? | Frenzie | Archief | 2 | 26-11-08 20:16 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|