iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   [TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008) (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/13130-tip-oplossing-error-1011-melding-itunes-update-31-mei-2008-a.html)

Michael 31-05-08 17:50

Omdat dan de iPhone op zijn zwakst is en je kans krijgt de rotte bootloader data te verschonen, de restore naar fw2.0 geeft ook nog eens een software matige fysieke dreun aan de iPhone. Je kan je iPhone gewoon aanlaten als hij de vriezer in gaat.
Enne heeft bij mij al bij twee iphones gewerkt. De derde ligt nu in de vriezer te wachten op verlossing :D:D:D

wfjansen 31-05-08 17:56

Klinkt als een nieuwe optie die ik ga proberen om van het 1011 probleem af te komen. Maar vanwaar die vriezer en het helemaal leeg hebben van de batterij? Gewon nieuwsgierig ;)

Michael 31-05-08 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wfjansen (Bericht 120219)
Klinkt als een nieuwe optie die ik ga proberen om van het 1011 probleem af te komen. Maar vanwaar die vriezer en het helemaal leeg hebben van de batterij? Gewon nieuwsgierig ;)

Zie de post boven jou post

wfjansen 31-05-08 20:07

Makes sense... hij ligt in de vriezer

travelmate517 31-05-08 20:35

hi michael,
is dat mijn iphone in de vriezer.

Michael 31-05-08 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door travelmate517 (Bericht 120284)
hi michael,
is dat mijn iphone in de vriezer.

Ja dat is die van jou :D:D:D

travelmate517 31-05-08 22:40

Als deze truuk lukt is het een doorbraak waar honderden iphoners al maanden op wachten.

Succes Michael:

Michael 31-05-08 22:57

Op deze manier al 2 iphones gered :D

ButcherJF 01-06-08 07:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 114227)
(-.-)
Dit heb ik gedaan:
De iphone in de vriezer gedaan voor zo'n 24 uur. Zo gaat de batterij volledig leeg. Je kan je iphone in een zak doen en gerust in de vriezer leggen.
(-.-)

Off-topic
Ik heb gehoord dat dit één wat vervelende consequentie heeft: je iPhone begint nu spontaan te trillen als ie in de buurt van een vriezer komt.


diedbase 01-06-08 10:59

Nou de IjsPhone ligt er al een dikke 12 uur in, zal 'm er vanavond uit halen, ik hou jullie op de hoogte

Michael 01-06-08 11:02

Ik heb nummer drie er net uit gehaald. Nu mag tie vier dagen gaan bijkomen van het vries avontuur :D

diedbase 01-06-08 12:24

Zijn de 4 dagen om weer te ontdooien? want leeger dan dat ie nu is kan die toch niet worden? en als je 'm daarna gaat restoren dan laadt ie toch ook eerst nog een klein beetje op?

Michael 01-06-08 12:36

De vriezer is inderdaad om je iphone leeg te trekken wat batterij power aan gaat. Ik heb dus geprobeert de iphone na de vriezer even te laten ontdooien en de iphone daarna te laten restoren met 2.0, resulterend in error 1011, en daarna weer gerestored met 111 maar toen kreeg ik ook error 1011. Dus vier dagen laten liggen na de vriezer is de beste optie omdat het dan wel gaat zoals in de gids beschreven.
En natuurlijk laad je iphone weer op zodra je restored maar de batterij is dan zo zwak dat er niet veel weerstand meer is. En je kan niet gelijk beginnen met restoren omdat je eerst het batterij symbool ziet, maar na een minuut ofzo heeft hij de power om op te starten. Dat is het moment om te restoren naar 2.0.

diedbase 02-06-08 11:13

Goed, heb 'm gisteravond uit de vriezer gehaald, vanochtend aan gezet, toen gaf ie aan dat de batterij half vol was, maar na 10 min het scherm aan te laten viel die toch uit. Als ik 'm nu aanzet geeft hij aan dat de batterij helemaal leeg is. Nu dus affentoe aan zetten en over 4 dagen restoren naar 2.0. Ik hou jullie op de hoogte!

diedbase 04-06-08 23:19

Hij doet het weer! niet helemaal op de manier zoals je vertelde maar dit is wat ik heb gedaan:

Heb 'm 3 dagen nadat ie de vriezer uitkwam continu aan uit gezet en had geen zin om langer te wachten want de batterij was al helemaal leeg. Aangesloten op mn mac, in itunes hersteld naar 2.0. Dit gaf echter error 1604, net zoals eerst. Toen ben ik met de nieuwste ziphone gaan *****n, heb op ieraser gedrukt (weet niet zeker of dit iets uithaalde) toen de bootloader teruggezet naar 3.9. Toen nog een keer geprobeerd te restoren naar 2.0, weer zelfde error. Ik wil m wegleggen en opeens zie ik dat het toestel weer imei iccid etc heeft! toen gerestored naar 1.1.4, unlocked met ilibery+, alles werkte, behalve bellen zelf, kon geen signaal krijgen. via ifoneguide iInfo gedownload, deze bleef hangen op het pingen van de baseband en toen ik weer bij about keek, was de iccid opeens weg. Toen in ziphone ieraser gedaan, en toen nog een keer gerestored naar 1.1.4, weer unlocked, en hij lijkt nu weer te werken! alles staat goed, imei iccid, Wi-Fi bluetooth, BL is wel naar 3.9 gegaan (en dus niet 3.9FB). raadselachtig, maar wel mooi!

Michael 05-06-08 00:31

Cool Je kan altijd de bootneuter doen om weer door te gaan naar bl 46 Zit in ifoneguide.nl/expo

jeremy14 05-06-08 08:21

Mijne heb ik er voor 13 uur ingehad,

laat hem nu 4 dagen liggen,

en dan hopen dat hij het weer doet:D

wfjansen 06-06-08 08:44

Even een korte vraag m.b.t. tot de "vriezer oplossing":
  • Je moet dus echt eerst upgraden naar 2.0 voordat je kunt teruggaan naar 111?
  • Zo ja, wie kan mij een betrouwbare link geven naar 2.0 (1.2)?
Alvast heel erg bedankt!

*Mijn iPhone is na zijn vriezer avontuur helemaal ready for action :cool: *

Thanks,

Frodo

Michael 06-06-08 08:46

Zoek is op een baai met piraten

wfjansen 06-06-08 15:56

Zucht :( Als ik me aansluit op iTunes (na zijn vries en opwarm periode) krijg ik de melding dat ie niet met iTunes kan worden gebruikt omdat de simkaart is beveiligd met een code of niet is geinstalleerd. Heb hier nooit problemen mee eghad (nog steeds zelfde simkaart)... suggesties?

Oh.. dfu.. damn ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:56.