iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes 11.0.1 Traag (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/131848-itunes-11-0-1-traag.html)

marjan3006 21-12-12 13:02

iTunes 11.0.1 Traag
 
Hebben jullie ook problemen met de nieuwe update iTunes 11.0.1? Ik gebruik Windows. Als ik een nieuwe app wil downloaden gaat dit enorm traag. Voorheen totaal geen probleem. Ook als ik een nieuwe app (via mijn iPhone wil downloaden) hetzelfde probleem. Wat kan er mis zijn?

appleblues 29-12-12 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marjan3006 (Bericht 862153)
Hebben jullie ook problemen met de nieuwe update iTunes 11.0.1? Ik gebruik Windows. Als ik een nieuwe app wil downloaden gaat dit enorm traag. Voorheen totaal geen probleem. Ook als ik een nieuwe app (via mijn iPhone wil downloaden) hetzelfde probleem. Wat kan er mis zijn?

Heb hetzelfde probleem maar dan gewoon op mijn iMac ML10.8.2.
Ook werken beoordelingen en recensies niet, immers als ik deze aanklik gebeurd er in 9 van de 10 gevallen niks.

020 29-12-12 21:09

@Marjan3006, heb je veel apps in je iTunes bibliotheek staan?

@appleblues, Probeer is met rechtermuisknop een beoordeling te geven.

appleblues 29-12-12 21:33

:d
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 020 (Bericht 864068)
@Marjan3006, heb je veel apps in je iTunes bibliotheek staan?

@appleblues, Probeer is met rechtermuisknop een beoordeling te geven.

@020
Bedankt voor je reactie en tip!

Heb net eens in iTunes media map gekeken:eek: zo'n 235 stuks inderdaad! En een verlanglijst van zo'n 185 stuks:D, verzamel gewoon info over deze apps om ook later evt. te raadplegen c.q. te installeren.
Maar hoe komt dat, wanneer er gratis of gereduceerde apps te koop zijn download ik deze nu al voor mijn iPhone 5, die ik binnenkort ga bestellen.

Dus als dit het probleem is hoe moet ik mijn reeds gekochte/gedownloade apps dan beheren/archiveren. Ik weet niet zeker of ik deze apps (235 st.) die in de map Mobile Applications zitten gewoon ergens anders naartoe kan verplaatsen en later naar behoefte terug kan plaatsen om te installeren.

Tips van harte welkom, bij voorbaat dank!

P.s. iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst!:-)

020 30-12-12 00:19

@appleblues, maak een backup van je mobile applications map. Probeer een paar in de huidige map weg te halen en kijk of het werkt. Als het niet werkt dan heb je nog altijd een backup die je terug kan plaatsen.

marjan3006 30-12-12 11:15

@020. Nee helemaal niet een stuk of 62.

Guest-20180925190238 30-12-12 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marjan3006 (Bericht 862153)
Als ik een nieuwe app wil downloaden gaat dit enorm traag. Voorheen totaal geen probleem. Ook als ik een nieuwe app (via mijn iPhone wil downloaden) hetzelfde probleem. Wat kan er mis zijn?

1) Als je een app download met iTunes op de PC dan is de download blijkbaar traag;
2) Als je een app direct op de iPhone download uit de App Store heb je hetzelfde probleem schrijf je. Maar deze download gaat dus niet via iTunes.

Ik denk dat jij de reden van jouw probleem ergens anders moet zoeken dan in iTunes.

Het kan ook zijn dat de App Store tijdelijk nogal traag is. Als dit probleem echter blijft bestaan ligt de oorzaak toch ergens anders (denk ik).

marjan3006 30-12-12 11:36

@Timosha, Het is sinds de update iTunes 11.0.1. Ik ga maar eens verder zoeken. Misschien is het een instelling. Bedankt voor je reactie!!

Guest-20180925190238 30-12-12 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marjan3006 (Bericht 864166)
@Timosha, Het is sinds de update iTunes 11.0.1.

OK! Maar op de iPhone draait er geen iTunes 11.0.1 en daar heb je het probleem ook.

Succes verder :)

marjan3006 30-12-12 11:40

Ja klopt. Ga weer eens het een en ander uitproberen.

marjan3006 09-01-13 13:30

Op onverklaarbare wijze doet alles het weer uitstekend! Ben er weer blij mee.
Dank voor jullie reacties.:-):-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.