//

Muziek op iTunes en iPod tegelijk afspelen.

Muziek op iTunes en iPod tegelijk afspelen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb een iPod Touch 4e generatie met de nieuwste iOS en ik heb iTunes met de nieuwste update's. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-12-12, 16:06
Jaguarfk Jaguarfk is offline
 
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 6
Question Muziek op iTunes en iPod tegelijk afspelen.

Hallo!

Ik heb een vraag:
Ik heb een iPod Touch 4e generatie met de nieuwste iOS en ik heb iTunes met de nieuwste update's.
Ik wil nu op mijn iPod tegelijk draadloos muziek afspelen met iTunes. Ik wil dus zegmaar mijn ipod in mijn docking-station pluggen en daarmee muziek afspelen, maar ik wil ook met iTunes op me Windows PC dezelfde muziek afspelen. Dus dat alles synchroon loopt. Is dit mogelijk?
Ik had al de Remote App van Apple gezien, maar daarmee speelt ie het alleen op iTunes af, en niet ook op de iPod.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
afspelen, iphone, ipod, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes Match kan op iPhone niet alle muziek afspelen rtf74 iTunes 0 16-11-12 11:52
Windows: iTunes muziek afspelen hapert tijdens het surfen Do-Rithm iTunes 21 02-11-12 19:38
Muziek: iphone4 ipod muziek afspelen op andere apparatuur m_casilda Muziek, foto & video 0 29-08-10 19:00
Muziek op Iphone via Itunes afspelen?? SuperDutch Archief 6 12-12-07 20:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.