Apps van iPhone naar iTunes 11 Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb gisteren van iemand een iMac overgenomen, hij draait op 10.7.5 Lion en er staat ook iTunes 11 op. Nu wil ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van iPhone naar iTunes 11 Mac
Hoi,
Ik heb gisteren van iemand een iMac overgenomen, hij draait op 10.7.5 Lion en er staat ook iTunes 11 op. Nu wil ik hem verbinden met mijn iPhone 3Gs en dat werkt gewoon perfect alleen hoe krijg ik de apps van mijn iPhone 3Gs over op mijn nieuwe iMac zodat ze in de bibliotheek staan zoals in iTunes <10? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Itunes van Windows 7 naar Mac | kevinrsd | iTunes | 14 | 05-11-11 22:59 |
Mac OS X: iTunes overzetten van Windows 7 naar Mac | Stilting | iTunes | 0 | 05-11-11 22:16 |
Mac OS X: overzetten apps van windows naar Mac | michandy | iTunes | 3 | 18-08-11 06:47 |
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? | bienknust | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-09 18:27 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
|
|