iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Nemus Sync: synchroniseren met Google Calender (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/13381-nemus-sync-synchroniseren-google-calender.html)

Lance Law 23-05-08 00:13

Nemusync
 
Hallo iemand ervaring met Nemusync ? Om j klaender te syncen met Google Calendar ?

iCulture 23-05-08 16:00

Nemus Sync: synchroniseren met Google Calender
 
Nemus Sync is een nieuwe native applicatie, geschreven door Sangwook Han. Met deze applicatie kun je online je Google Calendar synchroniseren met de iPhone, zonder tussenkomst van een desktop.

Lees verder over: Nemus Sync: synchroniseren met Google Calender

Tag:

macfreaker 23-05-08 20:20

Bij mij crasht die bij het invoeren van mijn gmail id. Heb al geprobeerd met gmail.com en ook zonder gmail.com. Maar niets helpt. Iemand een idee hoe op te lossen ?:(

pclahsen 23-05-08 21:18

Had net precies zelfde probleem maar heb toen @gmail.com er achter gezet en toen ging het super!!! Dus niet alleen maar het gedeelte voor @


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 116649)
Bij mij crasht die bij het invoeren van mijn gmail id. Heb al geprobeerd met gmail.com en ook zonder gmail.com. Maar niets helpt. Iemand een idee hoe op te lossen ?:(


macfreaker 23-05-08 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 116691)
Had net precies zelfde probleem maar heb toen @gmail.com er achter gezet en toen ging het super!!! Dus niet alleen maar het gedeelte voor @

Dat was ook een probleem , maar toen gevonden dat na het ingeven van de gegevens eerst de kalender moest ingelezen worden en dan saven.
Werkt nu perfect.

pclahsen 23-05-08 21:40

Alleen mijn Intelliscreen toont niet meer de afspraken maar een boodschap dat cal.app in gebruik is...:(


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 116699)
Dat was ook een probleem , maar toen gevonden dat na het ingeven van de gegevens eerst de kalender moest ingelezen worden en dan saven.
Werkt nu perfect.


macfreaker 23-05-08 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 116707)
Alleen mijn Intelliscreen toont niet meer de afspraken maar een boodschap dat cal.app in gebruik is...:(

Heb ik ook gelezen op modmyifone. Maker is bezig met een update.

w.d 23-05-08 22:49

Dit was echt een proggie waar ik op zat te wachten! Super! Ben er erg blij mee!

sven 24-05-08 13:29

Ik zou wel willen maar ik kan deze niet instaleren? Paar weken later.... downloaden kan en het werkt !!!

Tieme 15-06-08 16:15

welke instellingen moet ik ervoor hebben want hij werkt bij mij niet :S

macfreaker 15-06-08 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 127466)
welke instellingen moet ik ervoor hebben want hij werkt bij mij niet :S

Je moet een gmail account hebben en dan gewoon je login en password invullen en alles werkt. Wel ook eerst een calender activeren op google agenda. :D

Tieme 15-06-08 16:35

waarom MOET je een gmail account hebben? want heb via google calender alles ingevuld (werk agenda) maar via @home.nl account waarop mijn google calender dus werkt..
maar zonder Gmail account werkt het niet? (dat is mooi ****N)

macfreaker 15-06-08 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 127472)
waarom MOET je een gmail account hebben? want heb via google calender alles ingevuld (werk agenda) maar via @home.nl account waarop mijn google calender dus werkt..
maar zonder Gmail account werkt het niet? (dat is mooi ****N)

Je hebt toch moeten een login aanmaken voor de ageda ? Dan heb je toch een xxxx@gmail.com moeten aanmaken ? :confused:

Tieme 15-06-08 16:42

via google calender heb ik een agenda aangemaakt zonder @Gmail account..
even opnieuwe proberen:
google ID = e-mail adres
beschrijving = neem aan dat je daar agenda naam moet invullen?
wachtwoord = wachtwoord van google calender

macfreaker 15-06-08 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tieme (Bericht 127476)
via google calender heb ik een agenda aangemaakt zonder @Gmail account..
even opnieuwe proberen:
google ID = e-mail adres
beschrijving = neem aan dat je daar agenda naam moet invullen?
wachtwoord = wachtwoord van google calender

Bij beschrijving zet je wat je wilt. Maar je moet eerst je agenda laden voor alleer je de gegevens saved.

Tieme 15-06-08 16:48

het werkt :D
wist niet dat je eerst calender lijst moet ophalen..
bedankt.. voor de hulp :>

PattiMan 01-09-08 15:45

Ik heb Nemus 0.6b gebruikt op fw 2.0.2. Na het syncen had ik diverse dubbele afspraken in mijn iPhone en op Google Calendar. Na wat editten dacht ik alles voor elkaar te hebben. Maar nu start Calendar op mijn iPhone niet meer op. Vlak voordat ie de lijst van afspraken laat zien, sluit ie weer af.

Iemand dit al eens meegemaakt?

EDIT: het bleek om één afspraak te gaan. Als ik die verwijder, opent Calendar weer als vanouds. Als ik 'm daarna via Calendar toevoeg, treedt het probleem weer op. Als ik 'm via Google toevoeg, treedt het probleem niet op. Pfffff


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:39.