//

iPhone 3GS word niet herkend?

iPhone 3GS word niet herkend? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst firmware 6.1 op mijn 3GS gezet, en iTunes herkende mijn iPhone ook gewoon. Maar momenteel gebeurt er niks wanneer ik mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-02-13, 00:43
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation iPhone 3GS word niet herkend?

Ik heb laatst firmware 6.1 op mijn 3GS gezet, en iTunes herkende mijn iPhone ook gewoon. Maar momenteel gebeurt er niks wanneer ik mijn iPhone aansluit op USB.

Ik zie 'm niet bij 'Deze computer' staan en ook niet in iTunes. De iPhone wordt wel opgeladen.

Ik heb alle Apple programma's verwijderd en iTunes opnieuw geinstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Ik werk met een windows 7 computer.
__________________
Don't tell people your dreams, show them!

Laatst gewijzigd door DertKesh; 09-02-13 om 01:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-13, 15:13
MTT MTT is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

Op je computer onder lokale services, ipod-service herstarten, dan moet die het weer doen.
  #3  
Oud 09-02-13, 15:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh Bekijk bericht
Ik zie 'm niet bij 'Deze computer' staan en ook niet in iTunes. De iPhone wordt wel opgeladen.
Dat betekent dat de iPhone niet herkend wordt door de Windows Plug-and-Play (PnP) USB drivers en ook niet door de Apple Mobile Device Drivers.

De PnP drivers zorgen er voor dat de iPhone herkend wordt als een camera. De AMD worden gebruikt door iTunes.

Probeer om iTunes en de Apple Mobile Device drivers te verwijderen met Revo Uninstaller en installeer de allerlaatste versie van iTunes opnieuw.

Zolang er spanning staat op een USB-poort laadt de iPhone op, daar zijn geen drivers voor nodig.
  #4  
Oud 12-02-13, 02:39
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

@ MTT,

Jouw tip heeft mij niet geholpen.

@ Timpsha,

Ik had een printscreen gemaakt met mijn iPhone. En toen ik mijn iPhone op de computer ging aansluiten werd deze wel herkend (als camera) zoals jij aangeeft.

Wat bedoel je met Apple Mobile Device drivers verwijderen? Alle Apple producten verwijderen via programma's?

edit
Ik heb met revo uninstaller alles van Apple verwijderd en iTunes opnieuw geïnstalleerd. Vervolgens mijn iPhone aangesloten, maar nog steeds wordt mijn iPhone niet herkend.

Laatst gewijzigd door DertKesh; 12-02-13 om 04:35.
  #5  
Oud 26-02-13, 11:26
GlazzOOG GlazzOOG is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Locatie: Twente
Berichten: 10
Stuur een bericht via ICQ naar GlazzOOG
Question

Op onze school werken we met een iPad-kar met 15 iPads. Toen ik de kast via USB aansloot, werden er 2 iPads niet herkend. Na veel gezocht te hebben op internet, kwam ik maar niet tot een oplossing. Toen ik de kar op mijn laptop aansloot, werd WEL alles herkend, maar alleen in één van de 4 USB-poorten.

Ik heb daarna een nieuwe USB-kaart gehaald en in m'n pc gezet. Ook hier hetzelfde probleem; 2 iPads niet herkend.

Toevallig was er één iPad uitgeleeend en toen hij terug kwam, zag ik dat de iPad een verkeerde naam had (ik gebruik een reeks, zodat ze makkelijker op het Wi-Fi-netwerk herkend worden). Toen ik de naam veranderd (Instellingen > Info > Naam) had, werd de iPad ineens WEL herkend! Dus heb ik de naam van die andere niet-herkende iPad veranderd en... voilà! Ook die deed het! Nu heb ik de namen terugveranderd en ze doen het nu allemaal...

Geen idee of dit jouw probleem oplost, maar het is wel het proberen waard.

Edit: Ik heb de bewuste iPads ook individueel aan de pc gehad. Ook daar werden ze eerst niet herkend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone word niet herkend adnan16 iPhone algemeen 1 30-07-12 20:04
Iphone 3gs laat niet op en word niet herkend door itunes sandertamse iTunes 7 09-04-12 12:51
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. GTFO Jailbreak 0 20-02-11 13:40
Windows: Iphone word niet herkend in iTunes WouterNL iTunes 15 20-07-10 17:57
Iphone word niet herkend! Xybith iPhone algemeen 10 24-05-10 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:28.