//

Foto's synchroniseren met iTunes lukt niet

Foto's synchroniseren met iTunes lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wou vandaag enkele nieuwe foto's toevoegen via iTunes op mijn iPhone zetten maar dit lukte niet. Heb vervolgens alle foto's op mijn iPhone gewist en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-02-13, 19:36
pieterbalcaen pieterbalcaen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 8
Exclamation Foto's synchroniseren met iTunes lukt niet

Wou vandaag enkele nieuwe foto's toevoegen via iTunes op mijn iPhone zetten maar dit lukte niet. Heb vervolgens alle foto's op mijn iPhone gewist en deze er opnieuw opgezet. Maar nu blijkt dat iTunes slechts een 1000-tal van de ongeveer 8000 foto's op mijn iPhone zet. Er is zeker nog ruimte genoeg vrij op mijn iPhone.

Iemand nog al dit probleem gehad of die weet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-13, 19:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterbalcaen Bekijk bericht
Iemand nog al dit probleem gehad of die weet hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen?
Op een Mac kan je beter albums aanmaken in iPhoto met de gewenste foto's en dan die iPhoto albums in iTunes selecteren om te syncen met het iDevice.

iPhoto events (gebeurtenissen?) kan je natuurlijk ook syncen.
  #3  
Oud 21-02-13, 19:50
pieterbalcaen pieterbalcaen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Op een Mac kan je beter albums aanmaken in iPhoto met de gewenste foto's en dan die iPhoto albums in iTunes selecteren om te syncen met het iDevice.

iPhoto events (gebeurtenissen?) kan je natuurlijk ook syncen.
ok, ik probeer dit even, maar ben niet echt een fan van iPhoto. zou me verwonderen mocht dit het probleem kunnen oplossen.
  #4  
Oud 21-02-13, 19:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterbalcaen Bekijk bericht
ok, ik probeer dit even, maar ben niet echt een fan van iPhoto. zou me verwonderen mocht dit het probleem kunnen oplossen.
Tja, en ik ben geen fan van mapjes syncen op de Windowsmanier.

Ik sync op een iPad 1 ca. 12.000 foto's uit de iPhoto bibliotheek en op een iPad 4 ca. 15.000 foto's uit de Aperture bibliotheek en dat werkt zonder de minste problemen.

Je kan ook eens proberen om de iPod Photo Cache te verwijderen. Waar die in iPhoto/Aperture staat weet ik maar niet waar die bij een mapjes sync staat.

Succes verder
  #5  
Oud 21-02-13, 20:10
pieterbalcaen pieterbalcaen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

photo cache had ik ook al geprobeerd, ook zonder resultaat.

met iphoto opnieuw hetzelfde probleem, zie screenshot hieronder:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2013-02-21 om 19.08.05.jpg‎ (22,9 KB, 18x gelezen)
  #6  
Oud 21-02-13, 20:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterbalcaen Bekijk bericht
met iphoto opnieuw hetzelfde probleem, zie screenshot hieronder:
Volgens dat plaatje heb je "geen gebeurtenissen" geselecteerd.
  #7  
Oud 21-02-13, 20:27
pieterbalcaen pieterbalcaen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

nu wel, blijft hetzelfde!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2013-02-21 om 19.25.40.jpg‎ (21,6 KB, 5x gelezen)
  #8  
Oud 21-02-13, 21:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterbalcaen Bekijk bericht
nu wel, blijft hetzelfde!
De mapjes sync werkte al niet en nu de iPhoto sync ook niet. Dan is er iets serieus mis. Wat er mis is kan je alleen maar te weten komen door in de OS X Console te kijken wat er mis gaat.

1) Voer op de iPhone een harde reset uit om zeker te zijn dat die in een gedefinieerde toestand is;
2) Start de OS X Console;
3) Start iTunes;
4) Start de synchronisatie;

Welke fouten verschijnen er als iTunes blijft hangen bij de synchronisatie? Of welke boodschappen verschijnen er na de beëindiging van de sync?
  #9  
Oud 22-02-13, 16:38
pieterbalcaen pieterbalcaen is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 8
Standaard

en waar moet ik dan juist die fouten vinden? op het eerste zicht geeft de console geen fouten aan voor iTunes...
  #10  
Oud 23-02-13, 10:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieterbalcaen Bekijk bericht
....op het eerste zicht geeft de console geen fouten aan voor iTunes...
Je hebt eerst een mapjes sync gedaan en dat werkt niet naar behoren. Ik heb daar geen ervaring mee maar in principe zou het moeten werken. Dan heb je een sync gedaan met de iPhoto bibliotheek en dat werkt ook niet zoals het moet.

Die fotomapjes en de iPhoto bibliotheek zijn totaal verschillende bronnen. Juist? Dat betekent dat er iets serieus mis is op de iPhone, de Mac of er tussen in, iTunes. Er draaien toch geen "outbound firewalls" op de Mac zoals Little Snitch?

Aan iTunes kan je op een Mac weinig doen afgezien van updaten naar de laatste versie. Het probleem moet bijgevolg gezocht worden op de iPhone of op de Mac. Over de aard van het probleem geeft de OS X Console in de regel uitsluitsel ook al lijkt dat niet zo "op het eerste zicht".

Zonder de OS X Console boodschappen gezien te hebben zou ik aanbevelen om een harde reset uit te voeren op de iPhone. En op de Mac de permissies te herstellen met Disk Utility.
Reageren

Labels
foto's, iphone 5, itunes, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Draadloos synchroniseren met iTunes lukt niet jacco9205 iTunes 6 25-07-13 09:22
Ipad 1 apps synchroniseren via itunes lukt niet Kwik iPad algemeen 0 06-02-13 18:52
Foto: foto's syncen met iTunes lukt niet slenskie Muziek, foto & video 0 12-02-11 12:58
synchroniseren met MS Exchange lukt niet rhgoud iTunes 1 23-10-10 00:52
foto's synchroniseren met iTunes 9 Shorty007 iTunes 3 14-09-09 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.