//

iTunes Foutmelding.

iTunes Foutmelding. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb gisteren een Ipod gekocht en geïnstalleerd. Nu krijg in I-Tunes de foutmelding dat er een onbekende fout is opgetreden 42110. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-04-13, 19:29
Gerard Woutersen Gerard Woutersen is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard Muziek van Ipod verwijderen

Hallo allemaal,
Ik heb gisteren een Ipod gekocht en geïnstalleerd. Nu krijg in I-Tunes de foutmelding dat er een onbekende fout is opgetreden 42110. Ik kan de Ipod niet meer synchroniseren en ik wil de muziek die ik er via I-tunes opzette weer snel afhalen. Want alles staat per artiest op album. Ik heb geen enkel verzamel CD of bestand meer. Ik wil nu dus rechtstreeks vanuit mijn muziek op Ipod downloaden. Ik heb zelfs al alle muziek uit de I-tunes verwijderd. Wil helpt mij om de muziek ook van de Ipod af te halen en de foutmelding op te lossen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 april 2013 om 17:49 ----------

Het is een Ipod touch 4e generatie. Bij synchroniseren duurde een nummer te lang en toen stopte die ermee. Dat was bijna aan het eind. Ik geloof nummer 2956 van de 3027. De melding kwam dat de synchronisatie werd teruggedraaid. Ik heb afgewacht tot de melding weg was, maar de muziek staat nu wel op de Ipod.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 23-04-13, 00:18
Linker Linker is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VRuud Bekijk bericht
Ik heb bovenstaand probleem dus ook gehad en ook opgelost(tenminste dat dacht ik), door de SC info map te verwijderen en Itunes geeft nu ook aan dat er gesynchroniseert wordt, maar mijn agenda wordt dus niet gesynchroniseert. In de diagnostische test geeft Itunes aan dat alles goed gaat, maar ik mis dus echt agenda-items. Heeft iemand hier ervaring mee na de laatste Itunes-update.
Heb zelfde probleem met Windows 7 64 G en Iphone 4S.
Naast het niet kunnen synchroniseren met Outlook 2010 Agenda lukt het ook niet met de contactersonen. nog meer tips en lotgenoten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes foutmelding 21 robert1988 iTunes 1 06-01-12 19:49
Windows: iTunes foutmelding Nlboswachter iTunes 1 28-03-10 16:17
Windows: Itunes foutmelding jphtoonen iTunes 0 26-03-10 12:27
Windows: itunes 9 foutmelding n1mber iTunes 4 14-09-09 22:30
Mac OS X: iTunes foutmelding shapezzz iTunes 4 03-07-09 00:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:38.