iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes Backup (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/13582-itunes-backup.html)

arashrsf 28-05-08 10:36

iTunes Backup
 
He mensen, mijn telefoon was echt letterlijk dood, ik ken iemand waarbij ik dezelfde waarschijnselen als hem had. Zijn iphone was letterlijk dood en heeft gewoon een nieuwe gekocht.
Ik had heel erg veel geluk en uit het niets kreeg ik em in zijn restore mode.
Ik baalde wel omdat ik dacht dat ik alles opnieuw erop moest zetten, contancten, sms'jes, notities, sources enzovoorts. Na het restoren kwam itunes plots over dat er nog een eerdere herstelbestand ofzo voor de iphone aanwezig was. itunes vroeg of ik deze wilde gebruiken. Ik dacht ja is goed. Wat blijkt nou??

al mijn sms'jes en contacten en notities en dergelijke staan er allemaal weer op! ik was zo blij!

maar wat ik me nu afvraag, waar kan je dit in itunes vinden, dat je blijkbaar backups kan maken? Want anders had ik nu weer vanaf begin aan met mijn iphone moeten beginnen na de restore. Ik ben nu benieuwd waar je dat in itunes de instellingen enzo kan vinden hierover.

Groetjes

arashrsf

Bomans 28-05-08 10:41

itunes synct de volgend gegevens van je telefoon:

- Foto's
- Mailinstellingen
- SMS geschiedenis
- Contactpersonen
- Belgeschiedenis
- Instellingen in region en toetsenbord
- Wi-Fi instellingen

Dus als je herstelt zet hij ook deze gegevens terug.
Waar en onder welk formaat hij deze opslaat? Geen idee. Blader eens door wat itunes folders op je pc.

PauluS87 28-05-08 11:12

Je kunt om beter te backuppen "ibackup" gebruiken. Werkt prima, en backupped werkelijk heeel je iphone :)

jvandijk 03-09-08 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 118725)
itunes synct de volgend gegevens van je telefoon:

- Foto's
- Mailinstellingen
- SMS geschiedenis
- Contactpersonen
- Belgeschiedenis
- Instellingen in region en toetsenbord
- Wi-Fi instellingen

Dus als je herstelt zet hij ook deze gegevens terug.
Waar en onder welk formaat hij deze opslaat? Geen idee. Blader eens door wat itunes folders op je pc.

Als ik, nadat ik de handleiding heb gevolgd, uiteindelijk overga van 1.1.3 naar 2.0.1 zullen deze gegevens dan ook weer terug worden geplaatst?

Wallyİ 03-09-08 01:00

De iTunes back-up van je iPhone vind je in de volgende folder...

C:\Documents and Settings\jouw user name\Application Data\Apple Computer

Denk erom...de Application Data folder is een verborgen folder...

Om de zichtbaar te maken moet je deze optie in explorer aanvinken...

Dit doe je onder extra-mapopties...tabblad weergave...hier dien je 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aan te vinken...

Cheers...

Wallyİ...

ButcherJF 04-09-08 15:46

En onder Vista:
C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup

Je muziek staat dan hier:
C:\Users\USERNAME\Music\iTunes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.