iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Mac OS X: Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/136073-werkt-itunes-bibliotheek-eigenlijk.html)

JanSr 28-02-13 17:22

Hoe werkt een iTunes bibliotheek eigenlijk?
 
Sinds kort een iPod Touch.
Hoe krijg ik een bibliotheek daarvoor, die ik samenstel uit de bibliotheek die op mijn Mac staat?
In iTunes kan ik zien wat er in de iPod staat, in het rijtje: Overzicht, Apps ... Op deze iPod
Maar ik kan daar niets, niet sorteren, niet toevoegen, niet verwijderen.
Kennelijk begrijp ik het systeem nog niet.
Waar vind ik een heldere uitleg?

vipdesks 28-02-13 17:41

Thông tin: Admin Peter cung l* Admin c?a FCM v* PM ( 2 chuong trình r?t uy t*n)





CHI TI?T V? MEGAMONEY:

Mua Pos d? hu?ng l?i nhu?n. Giá m?t pos l* 10$.
Khi b?n mua m?t pos 10$ n*y s? chia l* 2
5$ s? du?c hu?ng lãi 2% m?t ng*y trong vòng 75 ng*y ( T?ng 150%)
5$ s? du?c tr? 200% t?c 10$ khi cycle
Dây m?i l* ngu?n thu kh?ng c?a chuong trình.

L*m th? n*o d? b?n nhanh d?t du?c cycle d? nh?n 200%.
Th? nh?t:
B?n s? du?c 10% thêm tru?c ti?p v*o position c?a b?n khi ref tr?c ti?p c?a b?n mua m?t position m?i.
Th? hai.
B?n s? du?c 10% thêm tr?c ti?p v*o position cao nh?t c?a b?n khi b?n mua m?t position m?i.
Th? 3.
Khi nh?n lãi 2% trong vòng 75 ng*y thì b?n có th? rút v? 75% v* 25% còn l?i b?n b?t bu?c ph?i tái d?u tu s? ti?n n*y d? mua position. Vi?c mua nhi?u Position s? l* dòn b?y t*i ch*nh cho b?n.

Site ch?p nh?n: Ego, STP, LR, PM
Rút t?i thi?u l* 5$ v* t?i da l* 2000$ m?t ng*y.
Không m?t fee dep, ph* rút l* 4%





PS: 1. Site có team nên ai dang k* s?m s? c*ng có l?i
2. S? c?p nh?p thêm thông tin t?i dây

Guest-20180925190238 28-02-13 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JanSr (Bericht 882223)
Hoe krijg ik een bibliotheek daarvoor, die ik samenstel uit de bibliotheek die op mijn Mac staat?

Wat bedoel je met de bibliotheek die op de Mac staat?

JanSr 01-03-13 08:55

Als ik iTunes open op mijn Mac, zie ik alle nummers, albums, artiesten, etc, als ik op n van die dingen klik kan ik sorteren op van alles.
Rechtsboven zie ik staan: 3 apparaten: te weten mijn iPhone, die van mijn vrouw en de iPod.
Als ik daar op iPod klik kan ik kiezen uit Overzicht, Apps, Muziek, Films etc.
Als ik op Muziek klik krijg ik een overzicht van alles wat in mijn "Mac muziekbibliotheek" staat, zoals afspeellijsten, genres, albums en artiesten. ik kan daar vinkjes aan en uitzetten, meer niet
Maar wat ik niet voor elkaar krijg is de inhoud van mijn iPod samenstellen zoals ik dat wil.
Het lijkt er op dat ik slechts een uittreksel van die Mac bibliotheek kan overzetten op de iPod.

Mis ik iets?

De kwestie is namelijk dat ik in mijn auto een interface heb die de CompactDisc wisselaar vervangt door de iPod.
De radio ziet een beperkt aantal volumes (CD's).
Ik wil mijn muziek in zes volumes indelen, die elk dan uit een vrij groot aantal nummers kunnen bestaan.
En ik krijg dat nog niet voor elkaar.

Guest-20180925190238 01-03-13 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JanSr (Bericht 882329)
Rechtsboven zie ik staan: 3 apparaten: te weten mijn iPhone, die van mijn vrouw en de iPod.

Heb je dan drie (3) toestellen tezamen aan iTunes aangesloten? Als dat zo is dan kan ik niet helpen want zo'n configuratie heb ik nog nooit uitgeprobeerd.

whaan 01-03-13 15:58

Dat is heel normaal,heb ik namelijk ook.
bv iPad is aangesloten op de Mac,en de anderen draadloos d.m.v. Wi-Fi .
Zo kan je alle apparaten zichtbaar maken in iTunes.

whaan

JanSr 01-03-13 16:13

Juist. Maar ik ben nog geen stap verder met de vraag hoe ik een bestand met muzieknummers in die iPod krijg.
Alleen een "aftreksel" van de muziekbibliotheek op de Mac wordt automatisch op de iPod gezet.
In de handleiding vind ik een verhaal over het kiezen van een andere bibliotheek. Maar enig resultaat heb ik er nog niet mee kunnen bereiken.
Heeft iemand een voorbeeldje van de bestandsstructuur in Muziek/iTunes bibliotheek/iTunes Media/Music etc?
Ik heb nu twee van die bibliotheken, maar ik krijg alleen de originele Muziek/iTunes bibliotheek/iTunes Media/Music in beeld en niet de nieuw aangemaakte
iTunes bibliotheek iPod/itunes Media/Muziek iPod
Als ik iTunes open met option, dan kan ik een bestandje iTunes Library.itl openen in die nieuwe bibliotheek, maar dan zie ik toch de oude inhoud van Music en niet van Muziek iPod.
Ik snap dus iets niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.