iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: film iphone--> itunes, hoe? (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/13667-film-iphone-itunes.html)

Drinkyoghurt 29-05-08 19:19

film iphone--> itunes, hoe?
 
hey,

ik heb een film op m'n iphone staan die ik niet meer op m'n pc heb, m'n broertje wil die film ook graag voor zijn iphone hebben, maar ik weet niet hoe ik de film naar itunes moet exporteren van mijn iphone, kan dit uberhaupt wel?

liotheplayboy 06-06-08 20:04

hallo drinkyoghurt ik ben nieuw en ik weet hoe het moet download idump endan kun je je videos en/of liefjes van je iphone naar je pc sturen .

croiman 06-06-08 20:15

voila het antwoord is al gegeven. kunt ook iphone pc suite gebruiken ervoor ma idump is beter.

iMario 06-06-08 20:16

Je kan ook met winscp in je iPhone gaan en dan de film eruit halen.

croiman 06-06-08 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 123101)
Je kan ook met winscp in je iPhone gaan en dan de film eruit halen.

Begin jij maar uit te zoeken welke je moet hebben, al gezien hoe je Media folder in je iphone is geordend? onbegonnen werk man.........

Kijk ma eens in je iphone. var/mobile/Media/...

iMario 06-06-08 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 123110)
Begin jij maar uit te zoeken welke je moet hebben, al gezien hoe je Media folder in je iphone is geordend? onbegonnen werk man.........

Kijk ma eens in je iphone. var/mobile/Media/...

Ik weet het. Maar het kan wel:p

croiman 06-06-08 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 123112)
Ik weet het. Maar het kan wel:p

Off-topic
inderdaad het kan, maar als je 200 liedjes erop hebt en 20 filmpjes, moet je in totaal 220 mapjes afgaan en alles uitproberen wat wat is


iMario 06-06-08 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 123116)

Off-topic
inderdaad het kan, maar als je 200 liedjes erop hebt en 20 filmpjes, moet je in totaal 220 mapjes afgaan en alles uitproberen wat wat is


haast geen werk.
gebruik dan maar idump of die pc suite (wat bij mij niet werkt)
idump heb ik nog nooit van gehoord:p

help 05-07-08 14:59

je hebt helemaal geen programma nodig:S

Gewoon naar itunes en nieuwe afspeellijst aanmaken. De map waar je film instaat openenen, en dan gewoon de film van die map naar je nieuwe afspeellijst in itunes slepen. Voila. Gewoon effe bij je iphone in itunes naar video gaan en die afspeellijst waar je je film in hebt gezet effe syncen.

veel makkelijker kan het niet.

Nikooos 05-07-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door help (Bericht 135033)
je hebt helemaal geen programma nodig:S

Gewoon naar itunes en nieuwe afspeellijst aanmaken. De map waar je film instaat openenen, en dan gewoon de film van die map naar je nieuwe afspeellijst in itunes slepen. Voila. Gewoon effe bij je iphone in itunes naar video gaan en die afspeellijst waar je je film in hebt gezet effe syncen.

veel makkelijker kan het niet.

Lees even de vraag voordat je antwoord geeft. Je legt uit hoe je een film op je computer naar je iphone zet. De vraagsteller wil andersom.

help 05-07-08 16:45

srry, idd verkeerd gelezen. Kan de beste overkomen ( en tevens de slechtsten ).

nawikre 13-01-09 14:01

als ik idump opstart zegt hij ipod niet gevonden (omdat hij niet is aangevinkt als manual in Itunes).
Als ik deze instelling in itunes verander zegt hij dat hij moet synchronizeren en dat mijn iphone gewist zal worden etc.
Dit is juist wat ik niet wil....ik wil spul op mijn iphone behouden...
als ik deze instellen toesta, wordt dan echt mijn iphone leeg gehaald?

colliehome 13-01-09 14:48

Misschien kan je hier eens kijken....

nawikre 13-01-09 19:36

ziet er leuk uit, maar moet er voor betalen, anders werkt het niet.....

dus een andere oplossing?

Iwan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.