Itunes bibliotheek leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Een week of 2 geleden van de een op de andere dag was mijn Itunes bibliotheek leeg, maar ik heb nog wel alles in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes bibliotheek leeg
Hallo,
Een week of 2 geleden van de een op de andere dag was mijn Itunes bibliotheek leeg, maar ik heb nog wel alles in de map 'Itunes' in 'Mijn muziek' staan. Weet iemand misschien waardoor het komt dat m'n bibliotheek nu leeg is? Mvg, Mart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes gooit bibliotheek weg.
iTunes heeft mijn muziek bibliotheek gewist.. Geen idee hoe dit is gekomen. Mijn muziek heb ik inmiddels terug, alleen de iPhone playlisten dus niet. Moet ik deze opnieuw maken of is er een manier om deze terug te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook recent voorgehad, ik starte mijn itunes op en alleen mijn (via itunes aangekochte) nummers stonden erop. De rest was weg...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hartelijk dank, hier lijk ik wel wat mee te kunnen. Ik ga het vanavond direct proberen!
|
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|||
|
|||
Hallo. Sinds een paar dagen is mijn bibliotheek ineens leeg, alleen aangekochte nummers in de app store staan er nog in. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd die in de link van antoon100 stonden, maar niks helpt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: na update itunes bibliotheek leeg | denzotte | iTunes | 2 | 19-04-15 11:11 |
Windows: itunes bibliotheek | withofs | iTunes | 6 | 07-05-12 17:18 |
Mac OS X: Itunes bibliotheek | maltje | iTunes | 0 | 21-01-12 16:15 |
Windows: itunes bibliotheek leeg bij opstarten computer | dominiquertn | iTunes | 1 | 19-09-10 09:50 |
Windows: Itunes bibliotheek | glitter35 | iTunes | 1 | 29-12-09 19:22 |
|
|