//

Oude backup terug zetten

Oude backup terug zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft een nieuwe iphone 4s.. Nu wil ik een oude backup terug zetten (deze komt echter niet meer voor in het dropdown-lijstje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-13, 22:43
RioolDokter RioolDokter is offline
• iOS 10.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Doetinchem
Berichten: 273
Standaard Oude backup terug zetten

Hallo,

Mijn vriendin heeft een nieuwe iphone 4s..

Nu wil ik een oude backup terug zetten (deze komt echter niet meer voor in het dropdown-lijstje bij iTunes). Maar hij staat nog wel in het mapje met alle andere backups. Hij is er dus nog wel.

Iemand een idee hoe ik deze op de iphone krijg? In ieder geval de contacten zouden we graag terug willen.

Alvast bedankt.
__________________
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-13, 17:29
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Dus de bestanden voor de reservekopie staan op exact deze locatie(afhankelijk van uw systeem),

Citaat:
iTunes plaatst de reservekopiebestanden op de volgende plaatsen:

Mac: ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/
Windows XP: \Documents and Settings\(gebruikersnaam)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Opmerking: als u de map Application Data snel wilt openen, klikt u op Start en kiest u Uitvoeren. Typ %appdata% en klik op OK.
Windows Vista en Windows 7: \Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Opmerking: als u de map AppData snel wilt openen, klikt u op Start. In de zoekbalk typt u %appdata% en drukt u op Return.
Windows 8 slaat deze op dezelfde locatie op als vista en 7.

Normaal zou dan geen enkel probleem mogen optreden want ik heb ze daar eens verwijderd gesaved op andere locatie in de bovenvernoemde map gewist en daarna er teruggezet en herkende ze terug.

Indien dit niet werkt vrees ik dat er iets mis zou kunnen zijn met uw reservekopie/of tijdens het maken van die kopie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud backup terug zetten sirmike iCloud 2 07-07-12 21:11
Oude back-up terug zetten Chanti iPhone algemeen 0 24-10-11 21:42
Alle iDevices: Jailbreak, backup terug zetten. jack13 Jailbreak 4 24-06-11 14:48
iPad: oude backup 3.3 van ipad terug zetten Approxiamtely Jailbreak 0 10-02-11 12:29
Itunes liep vast bij backup terug zetten _charlie iTunes 2 25-01-09 18:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:47.