//

iTunes zegt dat ik een nieuwe iPhone heb

iTunes zegt dat ik een nieuwe iPhone heb discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Als ik mijn iPhone wil koppelen aan iTunes dan zegt iTunes 'Welkom Bij Uw Nieuwe iPhone'.. En dan krijg ik de keuze om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-04-13, 18:05
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard iTunes zegt dat ik een nieuwe iPhone heb

Dag iedereen,

Als ik mijn iPhone wil koppelen aan iTunes dan zegt iTunes 'Welkom Bij Uw Nieuwe iPhone'..
En dan krijg ik de keuze om te starten als een nieuwe iPhone of een reservekopie terug te zetten...
(BTW die reservekopie heb ik al teruggezet toen mijn iPhone gloednieuw was)
Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kan ik dit weg doen?
Met andere woorden: hij doet alsof ik die iPhone heb leeggehaald of net uit de doos heb gehaald terwijl ik hem nu al een half maandje in gebruik heb...


Iemand een idee?

Alvast bedankt
Vriendelijke groet, Arne

Laatst gewijzigd door ArneMaes; 28-04-13 om 18:05. Reden: Een foutje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-04-13, 18:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Met andere woorden: hij doet alsof ik die iPhone heb leeggehaald of net uit de doos heb gehaald terwijl ik hem nu al een half maandje in gebruik heb...
Of met andere woorden: iTunes kent die iPhone niet omdat die iPhone nooit met iTunes gesynchroniseerd werd. Een backup terugzetten is niet hetzelfde als synchroniseren.
  #3  
Oud 28-04-13, 18:10
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Of met andere woorden: iTunes kent die iPhone niet omdat die iPhone nooit met iTunes gesynchroniseerd werd. Een backup terugzetten is niet hetzelfde als synchroniseren.
Ok... En weet je misschien ook een oplossing?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 april 2013 om 17:12 ----------

Hoe kan ik dat ding syncen als hij me eerst vraagt hem te 'activeren' bij wijze van spreken?
  #4  
Oud 28-04-13, 18:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArneMaes Bekijk bericht
Ok... En weet je misschien ook een oplossing?
De iPhone synchroniseren met iTunes Zet de backup terug en voer dan een synchronisatie uit. Of stel de iPhone als nieuwe iPhone in met iTunes.
  #5  
Oud 28-04-13, 18:14
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Maaaaaarr ?? Dan ben ik alles weer kwijt? Ik zou nu een reservekopie willen maken van al mijn sms'jes maar dat gaat dus niet :/
Dus alles moet echt weg jammer
  #6  
Oud 28-04-13, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je iTunes wil gebruiken zal je toch op de een of andere manier moeten synchroniseren.
  #7  
Oud 28-04-13, 18:37
ArneMaes ArneMaes is offline
• iOS 7.0.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 135
Standaard

Aha! Is het mogelijk om een reservekopie te maken met iCloud en hem, nadat ik mijn iPhone heb ingesteld als een nieuwe, terugzetten vanaf die reservekopie met iCloud tijdens de activatie?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Itunes zegt dat 4.1 de laatste versie is... (3-2-11) Fuchur Jailbreak 24 17-02-11 23:43
itunes zegt dat eerder iphone is gesync en loopt vast mariskagnade iTunes 3 19-03-10 14:12
na herstellen zegt itunes dat simkaart niet wordt ondersteund? Ancotje Archief 3 15-01-10 22:23
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... Guest-20151113171500 iTunes 6 22-12-08 11:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.