//

Groot probleem click and buy met iTunes

Groot probleem click and buy met iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Allereerst wil ik even zeggen dat ik hier nieuw ben en eigenlijk hier ben gekomen met een probleem waar ik momenteel me niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-05-13, 21:17
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Question Groot probleem click and buy met iTunes

Beste allemaal,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik hier nieuw ben en eigenlijk hier ben gekomen met een probleem waar ik momenteel me niet lekker bij voelt. M'n moeder heeft zojuist een iPhone gekregen en wilde whatsapp kopen. Geen kreditkaart of zo'n kaartje gekocht. Ik las op een website dat het dus met de optie: Click and buy kon. Zo gezegt zo gedaan.

Ik heb whatsapp kunnen downloaden maar die 89 cent bleef openstaan! Er was ook niets van de rekening af. Account kon niet worden gesloten omdat er nog iets openstond. Ik heb toen maar 5 euro (dat was minimale bedrag) gestort. Maar er staat nu: uw rekeningsaldo: €4,11

Maar er blijft een regel staan: openstaande betalingen: €0,89

De 5 euro is wel van de rekening af, maar ik kan nog steeds het account niet sluiten. Ik voel me hier totaal niet lekker bij en kan ook verder weinig informatie vinden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen, want ik voel me er echt niet gerust over!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-13, 23:04
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

Heb geen ervaring met click and buy maar maak je geen zorgen, het is maar 5 euro, ik zou gewoon genoeten van die 5 euro aan apps en je ziet wel verder
  #3  
Oud 04-05-13, 23:26
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Ga nooit met click en buy in zee. Je leest alleen maar ellende met seze gasten


De maffiapraktijken van Click and Buy | ThePostOnline
  #4  
Oud 05-05-13, 10:30
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Precies! Maar helaas ben ik al te laat en heb ik dus een aankopen via hun gedaan. Alwel 5 euro gestoord, maar die 5 euro maakt me vrij weinig uit. Ik heb alleen geen zin dat ik zo'n incassowaarde ding achter me aan krijgt, terwijl ik wel betaald heb. Dus ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf, aangezien ze ook niet te contacteren zijn!

Ik had me veel beter moeten inlezen voor dat ik het ging doen, ik heb m'n lesje nu wel geleerd :Giftcards is de oplossing.
  #5  
Oud 05-05-13, 13:39
iSpy iSpy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 294
Standaard

@LageTrial: ikzelf had ook problemen met click and buy, maar dan in andere aard. Echter, het klopt wat je beschrijft. Je moet gewoon even geduld hebben. Bij click and buy kan het zelfs een week of meer duren alvorens het bedrag van je rekening wordt afgeschreven. Dus gewoon afwachten en daarna kan je hem sluiten. Was bij mij ook zo. Toen ik hem wilde sluiten, heb ik twee weken of iets in die richting moeten wachten totdat het bedrag afgeschreven werd.
  #6  
Oud 07-05-13, 09:40
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Ah oke, bedankt voor je antwoord. Hopelijk kan ik hem binnenkort sluiten, dan ben ik die 5 euro maar kwijt Wil van hun af haha, heb geen zin dat ik pas over 2 maanden ofzo een mail krijgt met een schulde/boete ofzo. Ik lees namelijk echt slechte verhalen over hun. Veel zeiden ook dat ze het maandag zouden doen, maar helaas staat hij nog steeds open.

Wat wel raar is, is dat er nog 4,11 euro op m'n rekening staat, dus er is toch 89 cent af. Alleen die 89 cent staat ook nog steeds onder openstaand.
  #7  
Oud 18-05-13, 10:19
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Even een kleine update:

Inmiddels is de 89 cent van m'n bankrekening afgehaald inplaats van de 5 euro. Nou is dit inpreciepe niet zo heel erg. Er is ook weer 89 cent bij de 4,11 neergezet, dus nu totaal weer 5 euro. De openstaande rekening is dus nu weg, gelukkig maar!

Ik zit nu te twijfelen om gewoon het account te sluiten, maar dan is wel m'n 5 euro weg. Anders wil ik graag m'n rekening eraf halen zodat ze niet automatisch van m'n rekening kunnen afhalen en dus alleen van die 5 euro. Alleen geen idee hoe je je rekening (automatisch erafhalen) uitzet?

In ieder geval al super bedankt voor jullie hulp!
  #8  
Oud 16-06-13, 12:31
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Gewoon sluiten die handel levert alleen maar gezeur op en het is net zo makkelijk om even een Itunes kaart te kopen.
  #9  
Oud 16-06-13, 13:32
LageTrial LageTrial is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Gewoon sluiten die handel levert alleen maar gezeur op en het is net zo makkelijk om even een Itunes kaart te kopen.
Dankje, ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten. Maar ik heb zojuist het account willen beïndigen... Krijg ik het volgende: Zeven dagen nadat u Factureringsovereenkomsten / Easy Collect-machtiging hebt uitgeschakeld, kunt u uw rekening sluiten.

Dus nu 7 dagen wachten en dan ben ik van ze af (gelukkig)

Voortaan alleen maar iTunes kaarten inderdaad.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes werkt niet meer met Click&Buy. RuudvdBosch iTunes 4 29-05-12 11:29
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. paultje360 iTunes 22 19-01-12 20:31
Windows: itunes en click and buy robinkabel iTunes 0 09-01-12 21:07
Valideren Click&Buy Itunes jayjedi iTunes 6 28-12-11 20:18
Windows: nieuw telefoonnummer hoe moet dit met itunes en click and buy? nance30 iTunes 1 26-05-11 19:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.