iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: 1.87GB in beslag door "Andere" (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/13976-1-87gb-beslag-door-andere.html)

Drinkyoghurt 04-06-08 19:19

1.87GB in beslag door "Andere"
 
Hey,

ik heb laatsts hidepod geinstalleerd en ik dacht ik probeer het eens uit met een video. zo gezegd zo gedaan, video stond in hidepod en niet meer in ipod. Ik ging vandaag weer naar hidepod en die video was weg, en in itunes was er opeens 1.87GB bezet door "Andere"

nu will ik dat "andere" wissen, maar ik weet niet hoe, en ik heb geen zin in een reset waarbij ik all m'n programma's + saves en files kwijtraak en ik heb ook geen zin om m'n iphone weer te unlocken(ook al is dat 3 minuten werk)

hoe kan ik dit probleem nou verhelpen? met bosstools lukte het ook niet

slodo 04-06-08 19:22

misschien handmatig....
maar ik zo niet weten in welk mapje het staat:confused:, sorry

croiman 04-06-08 19:45

hidepod verwijderen en bosstool installeren via installer, bosstool openen en daar staat een optie "wipe ipod"

Drinkyoghurt 04-06-08 19:46

de wipe ipod functie doet het niet helaas, maar ik zal hidepod wel verwijderen en hopen dat het werkt

croiman 04-06-08 19:49

Als het echt niet weg gaat even een restore doen en nieuwe unlock en ben je er zo weer vanaf,

mijn persoonlijke raad, unlock met iLiberty of Pwnage, zijn stabieler dan Ziphone.
Het staat bekend dat Ziphone nog eens wat probleempjes veroorzaakt.
Het is wel het makkelijkste voor te unlocken natuurlijk.

Drinkyoghurt 04-06-08 19:58

maar bij zo'n restore raak ik alles kwijt of niet dan?

zoja, kan ik niet eerst een backup van al m'n apps e.d. maken(bijv van spelletjes zoals pokemon, daar heb ik echt uren aan besteed en wil ik niet overnieuw beginnen) en dan restoren? en zoja, hoe? ik heb totalcommander, maar daar kom je slechts tot root/var/mobile en kun je niet terug, ik heb trouwens wel winscp

croiman 04-06-08 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt (Bericht 122127)
maar bij zo'n restore raak ik alles kwijt of niet dan?

zoja, kan ik niet eerst een backup van al m'n apps e.d. maken(bijv van spelletjes zoals pokemon, daar heb ik echt uren aan besteed en wil ik niet overnieuw beginnen) en dan restoren? en zoja, hoe? ik heb totalcommander, maar daar kom je slechts tot root/var/mobile en kun je niet terug, ik heb trouwens wel winscp

met winscp naar de map var/mobile/Library/ gaan en daar alles na je pc copieren, na een restore kun je alles trug zetten.

Drinkyoghurt 04-06-08 20:04

ok bedankt,

eerst medal of honor en omega boost verwijderen, anders duurt dat nog 2 uur..

en met iliberty unlocken is dus hebt best?

croiman 04-06-08 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drinkyoghurt (Bericht 122130)
ok bedankt,

eerst medal of honor en omega boost verwijderen, anders duurt dat nog 2 uur..

en met iliberty unlocken is dus hebt best?

Met winscp gaat t goed vooruit hoor.
iLiberty en Pwnage zijn de beste unlock methodes (stabielste)

Drinkyoghurt 04-06-08 20:19

winscp doet er een uur over met 200KB/s om een bestandje van 500~700mb over te dragen, en ik heb er 2 :p

maar ik ga het zo proberen, bedankt :D

edit: mijn games staan op var/mobile/media, moet ik dat ook kopieren?

croiman 04-06-08 20:30

ga dan een sigaretje roken of tv zien?? en gewoon laten lopen....

Drinkyoghurt 04-06-08 20:36

nee, die zet ik er later via usb op, scheelt ook tijd, 5 min ipv 50( en rook niet en tv is saai atm)

edit: wat zit er allemaal in het media foldertje wat het zo groot maakt, ik zit nu op 500mb en hij moet nog 1 uur @ 440KB/s, zitten daar mischien ook mijn liedjes in ofzo?

croiman 04-06-08 20:45

houd ons op de hoogte van je verdere ontwikkelingen.

Drinkyoghurt 04-06-08 21:14

Update:

de 1.87GB aan "andere" was blijkbaar alleen maar spelletjes en apps

dus dat zal wel goed zitten denk ik zo(2 psx spellen zijn al 1.4GB)

croiman 04-06-08 21:16

ok, dan hoef je niet te restoren, goed gezien, lol, k had er zelfs nog nie es aan gedacht om te vragen wat je er allemaal had opstaan, soms gebeurt t dat al je muziek "andere" word en kwijt bent terwijl t er nog opstaat.

Drinkyoghurt 04-06-08 21:18

edit:

ik ga toch restore doen en iliberty gebruiken om toch mijn iphone voor toekomstige problemen te behoeden

croiman 04-06-08 21:19

eigenlijk onnodig als je nog geen problemen hebt, niet?

Drinkyoghurt 04-06-08 21:20

zal het veel verschil uitmaken dan?

zoniet laat ik het voor wat het is

croiman 04-06-08 21:22

Als je geen problemen hebt momenteel is t eigenlijk onnodig he. T is nie gezegd DAT je zowiezo problemen krijgt, maar t kan.

Drinkyoghurt 04-06-08 21:40

ik heb wel problemen met het installeren van summerboard, maar that's it(package download failed krijg ik dan)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:05.