//

usa account werkt niet

usa account werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een poosje geleden een USA account moeten aanmaken aangezien ik een 10$ Itunes kaart heb gekregen. Nu wil ik alleen een in app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-06-13, 12:15
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard usa account werkt niet

Ik heb een poosje geleden een USA account moeten aanmaken aangezien ik een 10$ Itunes kaart heb gekregen. Nu wil ik alleen een in app aankoop doen en krijg dan deze melding te zien: Your Purchase Could Not be Completed. For assistance, contact iTunes Support at Apple - Support - Country Selector.

Nu willen ze me bij apple niet helpen aangezien ze alleen domweg kunnen antwoorden sorry je mag geen usa account hebben. Ze willen dat ik me 10$ dus maar gewoon weg gooi. Beetje jammer van een miljarden bedrijf. Iemand enig idee hoe ik dit werkend krijg? Wil graag in app aankopen doen en niet een nieuwe app dus.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 juni 2013 om 12:18 ----------

Moest er wel Windows voor zetten aangezien ik anders het topic niet kon openen. Overigens gaat het om een Itunes probleem wat niks te maken heeft met het besturingssysteem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: USA Account Roewl iTunes 3 28-04-13 10:38
Twitter werkt niet met gesloten account? SergioEdelman iPhone Apps 3 17-11-11 23:32
Niet meer wisselen USA en NL account Sjeltur iPad algemeen 0 22-06-10 05:49
aol.nl mail account werkt niet ? cardwizard iPhone algemeen 5 27-04-10 21:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:27.