//

Info in de bibliotheek aangepast maar in windows verkenner is niets gewijzigd

Info in de bibliotheek aangepast maar in windows verkenner is niets gewijzigd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in de iTunes bibliotheek wijzigingen aangebracht op bepaalde nummers met de rechter muisknop, info tonen en vervolgens de wijzigingen verwerkt zoals artiestennaam aangepast. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-13, 00:00
spekkie49 spekkie49 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Info in de bibliotheek aangepast maar in windows verkenner is niets gewijzigd

Ik heb in de iTunes bibliotheek wijzigingen aangebracht op bepaalde nummers met de rechter muisknop, info tonen en vervolgens de wijzigingen verwerkt zoals artiestennaam aangepast. Deze wijzigingen zijn echter niet verwerkt in de verkenner (beide vinkjes voor aanpassen en kopiëren staan aan dus daar kan het niet aan liggen). Ik kom er nu pas achter nadat ik vele wijzigingen aan heb gebracht.
Als ik nu een nummer kies dan geeft ITunes aan dat hij het bestand niet kan vinden. Als ik vervolgens kies om het bestand in verkenner te openen dan kan iTunes het nummer niet vinden (wordt aangegeven met uitroepteken). Ik kom dan bij een lege map uit. Maar het oorspronkelijke nummer is er wel, alleen dus in een andere map.

Wat is hier aan de hand?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
finder, info tonen, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone4 zichtbaar maken in Windows verkenner Matjes iPhone algemeen 5 13-10-11 19:00
Windows: files overzetten via windows verkenner nineyard Desktop-applicaties 14 26-05-11 22:58
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 22:15
cameraroll bekijken in windows verkenner Solari iPhone algemeen 1 22-10-09 00:15
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner bjk1975 iTunes 2 27-08-09 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.