//

CD importeren ok, muziek slepen naar biblio = error

CD importeren ok, muziek slepen naar biblio = error discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem: als ik een audio-cd in mijn laptop doe dan vraagt iTunes keurig of ik de muziek wil importeren naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-13, 10:15
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard CD importeren ok, muziek slepen naar biblio = error

Ik heb het volgende probleem: als ik een audio-cd in mijn laptop doe dan vraagt iTunes keurig of ik de muziek wil importeren naar de iTunes bibliotheek.

Als ik een los muziekbestand van een externe harde schijf (of een USB-sticky) naar de iTunes bibliotheek sleep dan wordt het nummer ook keurig geimporteerd, alleen bij het synchroniseren geeft iTunes aan (als deze externe harde schijf uit staat of als het USB-sticky niet in de computer zit) dat het nummer niet gevonden kan worden en dus ook niet gesynchroniseerd is. M.aw.: importeren is dus anders dan slepen. Om nu elk muziekbestandje eerst op cd te branden om het goed in iTunes te krijgen gaat me ook wat ver. Hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb Vista HP en de nieuwste iTunes versie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek slepen in itunes van bibliotheek naar iphone gaat niet meer char991 iPhone algemeen 5 28-12-15 10:44
Windows: Kan muziek niet slepen naar Itunes Marie76 iTunes 0 13-01-13 20:44
Windows: Muziek vanuit verkenner naar iPhone slepen? Hvan iTunes 0 05-12-12 13:20
Windows: Kan geen muziek meer naar iphone slepen Arend01 iTunes 0 29-07-11 14:44
Windows: Muziek van ITunes naar map slepen Stefandaman iTunes 2 20-10-10 11:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:47.