//

Geen contacten in iTunes backup

Geen contacten in iTunes backup discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik een nieuwe iPhone aangesloten op iTunes om de reservekopie van mijn overleden iPhone terug te zetten. Dit is gedeeltelijk gelukt, de app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-13, 18:25
MarieAnne MarieAnne is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard Geen contacten in iTunes backup

Vandaag heb ik een nieuwe iPhone aangesloten op iTunes om de reservekopie van mijn overleden iPhone terug te zetten. Dit is gedeeltelijk gelukt, de app e.d. zijn teruggezet, maar ik mis al mijn contacten. Hoe kan dat en hoe kan ik dit oplossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-13, 18:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarieAnne Bekijk bericht
Hoe kan dat en hoe kan ik dit oplossen?
Alleen lokale contacten gaan mee in een backup. Contacten die gesynchroniseerd werden met bv. iCloud, Gmail, Hotmail, enz... zal je opnieuw moeten synchroniseren.
  #3  
Oud 21-10-13, 18:37
MarieAnne MarieAnne is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Ergens staat de instelling dat contacten via de ether worden gesynchroniseerd met Microsoft Exchange, maar dat gebruik ik al lang niet meer. Is dit dan de reden? Dan houdt het dus in dat ik mijn contacten kwijt ben... Hoe kan ik genoemde instelling wijzigen?
  #4  
Oud 21-10-13, 18:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarieAnne Bekijk bericht
Ergens staat de instelling dat contacten via de ether worden gesynchroniseerd met Microsoft Exchange, maar dat gebruik ik al lang niet meer.
Als dat zo in iTunes staat dan heeft iTunes inderdaad geen backup gemaakt van de contacten.
  #5  
Oud 21-10-13, 22:36
MarieAnne MarieAnne is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 3
Standaard

Hoe kan ik de instelling dat er gesynchroniseerd wordt met Microsoft Exchange aanpassen?
  #6  
Oud 21-10-13, 23:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als die Exchange synchronisatie op de iPhone is uitgeschakeld zal je met iTunes moeten synchroniseren. Na de sync weet iTunes dan dat Exchange niet meer gebruikt wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
heb geen backup gemaakt maar ben contacten kwijt na update naar iso 5 bramster1 iPhone algemeen 1 26-04-12 00:29
Backup van contacten zonder itunes Senneke iTunes 8 29-03-12 05:56
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 20:11
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 17:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:11.