//

Ongewenste e-mail

Ongewenste e-mail discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Zojuist ontving ik het volgende e-mailtje: Code: "To get back into your iTunes account, you'll need to confirm your account in 48 H ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-13, 09:08
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard Ongewenste e-mail

Hallo Allemaal,

Zojuist ontving ik het volgende e-mailtje:

Code:
"To get back into your iTunes account, you'll need to confirm your account in 48 H !"

Dear iTunes Customer,

To get back into your iTunes account, you'll need to confirm your account .  It's easy:      Click the link below to open a secure browser window.     Confirm that you're the owner of the account and then follow the instructions.  .

Update Now >

Before  log in your account will be Confirmed, let us know right away.  Reporting it is important because it helps us prevent fraudsters from  stealing your information.  Yours sincerely, apple .
De "Update Now" knop lijkt naar een vreemde website te linken... Zijn er meer die dit vreemde mailtje hebben ontvangen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-13, 09:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
De "Update Now" knop lijkt naar een vreemde website te linken... Zijn er meer die dit vreemde mailtje hebben ontvangen?
Verwijder die mail maar.
  #3  
Oud 31-10-13, 09:19
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

Ja, ik trap niet snel in dit soort berichten, maar wel erg opvallend dat ik deze op mijn Gmail mail kreeg, in het programma Apple mail
  #4  
Oud 31-10-13, 09:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
Ja, ik trap niet snel in dit soort berichten, maar wel erg opvallend dat ik deze op mijn Gmail mail kreeg, in het programma Apple mail
Tja, ik krijg ook soms berichten in het programma Apple Mail dat ik bankrekeningen moet verifiëren die ik niet heb. Of dat mijn suikeroom in Nigeria overleden is en ik 10.000.000 $ ga erven. Dat komt omdat ik maar één mail client gebruik en dat is Apple Mail.
  #5  
Oud 31-10-13, 10:18
jordy94 jordy94 is offline
• iOS 9.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 58
Standaard

Nu is het wel een mail met iTunes in de titel, dit zou dan toch eigenlijk automatisch in de spam filter moeten komen
  #6  
Oud 31-10-13, 10:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jordy94 Bekijk bericht
Nu is het wel een mail met iTunes in de titel, dit zou dan toch eigenlijk automatisch in de spam filter moeten komen
Dan zouden ook berichten van Apple over aankondigingen van nieuwe content in iTunes ook in de spam folder komen. En ook rekeningen van de iTunes Store.

In Apple Mail kan je zelf een regel aanmaken als je wenst dat alle mail die "iTunes" in het onderwerp heeft in de spam folder komt.

Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongewenste e-mail harrymga iPhone algemeen 1 20-03-12 21:16
Ongewenste mail map Hotmail Dropkikker iPhone algemeen 5 08-08-10 15:44
Ongewenste dataverbinding Nilles KPN 0 23-06-10 20:48
Ongewenste Pushberichten - iPhone 2G superbaz iPhone algemeen 2 16-07-09 20:04
ongewenste tekst op unlockscreen yip iPhone algemeen 2 29-12-08 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.