Syncen van sommige nummers werkt niet! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb defqon one festival 2008 ge-importeerd in Itunes. dit zijn 3 cd's. Ik probeer ze nu in mijn iphone te krijgen. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Syncen van sommige nummers werkt niet!
Hoi allemaal,
Ik heb defqon one festival 2008 ge-importeerd in Itunes. dit zijn 3 cd's. Ik probeer ze nu in mijn iphone te krijgen. Maar als ik sync, dan importeerd Itunes maar 1 cd. Ik heb de nummers hernoemd maar nogsteeds synced Itunes maar 1 cd. Ik snap niet hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. Groeten, Ivo zo dan ik zat ff snel te typen. Laatst gewijzigd door Masterdenk; 18-06-08 om 22:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wil je de vraag nogmaals stellen, maar dan in ABN ? Ik snap er niks van.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
als de bitrate te hoog is wil het soms niet. Zijn ze 192 of lager?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En als je alle cd's/nummers selecteert in iTunes, rechtsklikt, Info Tonen, onderin Verzameling op 'Ja' zet?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had dit probleem trouwens niet... |
|
|||
|
|||
ja idd
ik heb het probleem nogsteeds, maarja dan doe ik ze maar 1 voor 1 een keer op me iPhone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: sommige films van iphone naar itunes (mac) lukt niet, Misschien te lang? | bienknust | Muziek, foto & video | 0 | 21-10-09 18:27 |
Sommige onderdelen niet gekopieerd omdat ze niet gevonden zijn | JW75 | Archief | 9 | 14-10-09 14:51 |
Exchange Syncen werkt niet | davidkennis | Archief | 1 | 26-09-08 16:51 |
Windows: Beoordeling nummers syncen? | Manuel | iTunes | 4 | 26-06-08 15:44 |
Losse nummers toevoegen zonder syncen? | bapovs | iTunes | 1 | 22-01-08 09:32 |
|
|