//

Muziek verwijderen.

Muziek verwijderen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Dus ik heb recent mijn iPad aangesloten op de computer, iTunes geïnstalleerd, muziek gesynchroniseerd.. Alles is aangesloten, verbonden, aan elkaar gekoppeld etc! Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-11-13, 20:45
Jako3ob Jako3ob is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 10
Question Muziek verwijderen.

Hallo !

Dus ik heb recent mijn iPad aangesloten op de computer, iTunes geïnstalleerd, muziek gesynchroniseerd.. Alles is aangesloten, verbonden, aan elkaar gekoppeld etc! Nu zijn er een aantal muziekalbums uit iTunes die ik graag uit mijn bibliotheek wil hebben, maar echt verwijderd, zowel op de computer en iPad, zodat ik ze moet aankopen als ik ze opnieuw wil hebben. Ik heb al twee albums verwijderd op de computer, naar de prullenbak verplaatst, bestand verwijderd.. Als ik naar de store ga op de computer, moet ik het album opnieuw aankopen. Maar! Op de iPad staan de albums nog steeds, ik moet ze alleen maar opnieuw downloaden en ze staan terug.. Wat kan ik doen, m.a.w. wat is de correcte manier om albums zowel op computer als iPad permanent te verwijderen?

Bedankt !
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-13, 01:27
cln cln is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 48
Standaard

Ik heb voor mijn iPhone een speciale playlist gemaakt op iTunes waar ik d'r muziek in zet die ik naar mijn iPhone wil synchroniseren. In de instellingen heb ik ingesteld dat alleen die playlist naar mijn iPhone gaat.
Wil ik muziek niet op mijn iPhone hebben, haal ik deze uit de playlist.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 22:24
Muziek: muziek verwijderen tidagoh Muziek, foto & video 1 20-06-12 19:46
muziek verwijderen bloemenwinkel iTunes 5 01-03-11 15:25
Muziek: Muziek verwijderen hakkie05 Muziek, foto & video 2 07-07-10 16:37
Muziek: muziek verwijderen frits007 Muziek, foto & video 3 18-06-08 22:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:49.