//

Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes?

Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Na een aantal uur gezocht te hebben op internet is het me niet gelukt om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Gisteravond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-12-13, 19:34
BJSApple BJSApple is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard Contacten kwijt op iPhone: hoe alleen contacten terugzetten vanaf iTunes?

Beste allemaal,

Na een aantal uur gezocht te hebben op internet is het me niet gelukt om een oplossing voor mijn probleem te vinden. Gisteravond waren opeens bijna al mijn contacten verdwenen uit mijn iPhone. Een erg groot probleem leek me dit niet, aangezien ik twee dagen daarvoor nog een reservekopie had gemaakt.

Echter toen ik de reservekopie wilde terugzetten, gaf iTunes de foutmelding dat mijn iPhone te vol zat. Ik heb vervolgens filmpjes/foto's en muziek gewist, zodat ik meer dan 2 GB en later zelfs meer dan 4 GB vrij had. Nog steeds geeft hij echter aan dat de iPhone te vol is. Bij deze vraag 1: Hoe leeg moet mijn iPhone zijn om wel een reservekopie te kunnen teruglezen?

Mijn tweede vraag: Kan ik ook alleen mijn contacten teruglezen op mijn iPhone? En zo ja, hoe moet dit dan, want alle beschrijvingen die ik zie, kloppen niet doordat ze waarschijnlijk verouderd zijn.

Overigens heb ik ook in het programma Contacten op mijn MacBook gekeken en hier staat ook nog de meest recente versie van mijn contacten. Hier ook maar gelijk een backup van gemaakt. Kan ik deze niet rechtstreeks importeren?

Alvast bedankt voor de hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-13, 19:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BJSApple Bekijk bericht
Overigens heb ik ook in het programma Contacten op mijn MacBook gekeken en hier staat ook nog de meest recente versie van mijn contacten. Hier ook maar gelijk een backup van gemaakt. Kan ik deze niet rechtstreeks importeren?
Die contacten op de Mac kan je toch syncen met iCloud naar de iPhone. Als je iCloud niet gebruikt kan je de contacten op de Mac ook exporteren naar een vCard. Dan de vCard naar de iPhone mailen en importeren.

Voor het overige: in een iTunes/iCloud backup staan alleen lokale contacten, geen gesynchroniseerde. En wat de backup betreft: je kan alleen een volledige backup terugzetten.
  #3  
Oud 02-12-13, 21:35
BJSApple BJSApple is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Pff.. Die oplossing was wel erg makkelijk. Had ik maar eerder de vraag hier gepost. Bedankt!
Alleen wel enig idee hoeveel ruimte er nodig is om een back-up terug te zetten?

Laatst gewijzigd door BJSApple; 02-12-13 om 21:36. Reden: Iets vergeten toe te voegen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes? lvc iPhone algemeen 3 30-06-12 07:16
contacten kwijt na synchroniseren via itunes zilver23 iTunes 4 14-06-12 23:21
Hoe contacten opslaan met itunes?? cyberturk iTunes 1 06-05-11 23:27
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 17:20
Hoe contacten terug is itunes krijgen? wernerke iTunes 0 07-12-09 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:30.