iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: pc crash (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/14932-pc-crash.html)

gangster 21-06-08 17:52

pc crash
 
Mensen help mij , mijn computer crash als ik mijn iphone aansluit dit gebeurt alleen als er fotos op de iphone staat haal ik de fotos er af van de iphone dan heb ik er geen last van weet iemand de oplossing .b v dank

macfreaker 21-06-08 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gangster (Bericht 129961)
Mensen help mij , mijn computer crash als ik mijn iphone aansluit dit gebeurt alleen als er fotos op de iphone staat haal ik de fotos er af van de iphone dan heb ik er geen last van weet iemand de oplossing .b v dank

Kan je dit eerst niet eens proberen op een ander pc ? Zo weet je of het ligt aan een corrupt bestand op je pc of niet. :D

Icepod 24-06-08 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 130033)
Kan je dit eerst niet eens proberen op een ander pc ? Zo weet je of het ligt aan een corrupt bestand op je pc of niet. :D

Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen laptop, op pc geen probleem. Beide draaien op XP.

Icepod

Ezekiel 25-06-08 09:28

voor de zekerheid moeten de goeroe's maar even hierop antwoorden, maar volgens mij kan je iphone automatisch gezien worden als een schijf en dus ook autoplay hebben aanstaan, als dan een verkeerd fotoprogramma daar aan is gehangen kan hij inderdaad crashen.

gangster 25-06-08 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icepod (Bericht 131084)
Ik heb hetzelfde probleem, maar alleen laptop, op pc geen probleem. Beide draaien op XP.

Icepod

oke ,ja bij mij exact het zelfde . ps als je de oplossing heb zou je mij dan willen berichten b v thanks

pclahsen 25-06-08 12:09

Ik ben geen guru:D maar er is al echt veel over geschreven in dit forum, gebruik de zoekfunctie en gij zult vinden:).

Anyway, er is geen oplossing voor anders dan je foto's erafhalen via een andere PC en dan pas weer aansluiten op die PC waarmee je je muziek met iTunes synchroniseert. Ik heb dit probleem al een half jaar met mijn laptop en het heeft te maken met het feit dat je laptop of PC je iPhone niet geheel/goed herkent en als een soort camera ziet. Foto album op iPhone leeg = geen probleem meer:)

Ezekiel 25-06-08 16:59

Zoals pclashen het beschrijft denk ik dat het wel wat te maken heeft met het automatisch vinden van hardware en daar meteen wat software aankoppelt , helaas heb ik geen iphone maar zal morgenochtend even wat nabootsen (Ben toch al om 06.00 in Naaldwijk bij een klant en dan is er nog niks te doen)

kijken of iets kan vinden , als dat niet lukt zal het pas worden als ik er zelf een heb na de 11e

gangster 25-06-08 22:03

:cool:oke dit moet toch op te lossen zijn hoop op meer reacties:):(

gangster 25-06-08 22:04

oke thank hoor van je

Ezekiel 26-06-08 08:35

oke weer een paar stappen verder :
wordt een iphone gezien als een schijf in de windows explorer ?

Dan kun je hem via de windows explorer uitzetten druk op de windows toets+e.
Hier ga je naar de schijf toe (removable disk) klik hier rechtermuisknop en dan autoplay/automatisch afspelen scroll in het nieuwe scherm naar beneden en zeg daar geen actie ondernemen. test het dan of het werkt.

Mocht dit niet werken dan moeten we in het register gaan spelen (niet heel moeilijk maar kan wat gevaarlijker zijn als je niet alles goed volgt)

liefst heb ik dan een iphone of ipod bij de hand om het echt te kunnen nabootsen maar dan probeer ik die van mijn neef even te lenen.

gangster 26-06-08 20:50

sorry maar druk op windows toets +e en kom dan in de map mijn computer en dan strand ik dus kom niet verder oke thanks hoor van je

Ezekiel 27-06-08 08:58

als eerste als je iphone aansluit op je machine komt er dan een drive bij in je lijst.
zo ja ga hier naartoe en druk dan op rechtermuis enz


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.