//

iTunes synchronisatie en Windows 8.1

iTunes synchronisatie en Windows 8.1 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ga binnenkort mijn desktop pc upgraden naar Windows 8.1 (heb nu Windows7). Ik ga het allemaal schoon installeren. Momenteel synchroniseer ik mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-14, 17:24
apeka apeka is offline
• iOS 14.4
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Renkum, Gld.
Berichten: 82
Standaard iTunes synchronisatie en Windows 8.1

Hallo,

Ik ga binnenkort mijn desktop pc upgraden naar Windows 8.1 (heb nu Windows7). Ik ga het allemaal schoon installeren.

Momenteel synchroniseer ik mijn iPhone 4S met iTunes. Daarbij synchroniseer ik ook de agenda en contactpersonen van Outlook 2010. Ik sla de backup lokaal op, dus maak geen gebruik van iCloud. Onder Windows 7 werkt dat goed, maar hoe zal dit gaan met Windows 8.1?
Wie heeft daar ervaring mee? Tips & Trucs?
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-14, 18:23
yukhalilsel yukhalilsel is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Locatie: Haarlem
Berichten: 415
Standaard

Mocht het mogelijk zijn, dan adviseer ik je om een dualboot setup op te zetten. Dus op 1 partitie / schijf w7 en op een andere w8. Zo kan je een tijdje met w8 experimenteren en als failsafe terugkeren naar w7 zonder dat je allles kwijt bent. Wanneer je w8 helemaal onder de knie hebt, kan je alsnog w7 verwijderen. Zo deed ik dat altijd met opvolgende os'en.

Verder heb ik zeer weinig ervaring met w8, maar weet wel bijvoorbeeld dat outlook 2007 op w8 hetzelfde werkt als op w7, dus outlool 2010 zal geen koopbrekens moeten opleveren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Problemen synchronisatie - meerdere iTunes accounts - Nieuwste versie iTunes sanne2611 iTunes 4 30-09-13 13:19
Synchronisatie notities windows omares iPhone algemeen 0 20-04-11 12:36
Synchronisatie met Werk-Windows en Thuis-Mac Mac-i iTunes 2 23-09-08 14:41
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) Michael Unlock [archief] 2 08-11-07 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.