iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: muziek speelt niet meer in iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/151918-muziek-speelt-niet-meer-itunes.html)

bernice 19-02-14 20:32

muziek speelt niet meer in iTunes
 
Hoi

Het spijt me als ik een vraag stel die hier al is gesteld en beantwoord. Ik kan het helaas niet vinden op het forum.

Het volgende is het probleem. Ik heb net een (prachtige) nieuwe computer (gewone laptop Windows 8.1) waar ik iTunes op heb geïnstalleerd. Ik heb de machtiging voor/op mijn oude laptop ingetrokken (en iTunes enzo daar af gehaald ivm met crashgevaar) en mijn nieuwe computer gemachtigd. So far so good; hij heeft ook al braaf mijn iPhone een keertje gesynchroniseerd (die herkent hij) en volgens iTunes zelf is mijn nieuwe computer ook herkend (en als enige gemachtigd). Mijn muziek staat er allemaal in.

Nu echter speelt hij mijn muziek niet meer. Let wel; dit is dus muziek die ik via iTunes heb gekocht (gedownload via iPhone). Hij geeft wel aan dat hij speelt, maar het "afspeelbalkje" schuift niet op. De volumeknop staat dus open. De nummers zijn niet "grijs". Eerst stond er een cloud achter elk nummer, maar ik heb ze gedownload. Ze staan overigens wel allemaal aangevinkt. Wat dat betekent weet ik eigenlijk ook niet.

Intussen heb ik mijn computer (na elke actie) al een keer opnieuw opgestart en ik heb zelfs iTunes er al een keer volledig vanaf gegooid en opnieuw erop gezet. Ik snap er niks van.

Wie kan hulp bieden?

(Ik weet dat ik de muziek in de app muziek van Windows 8.1 kan luisteren, maar feitelijk wil ik gewoon dat iTunes werkt!)

dank alvast
Bernice

bernice 20-02-14 19:37

niemand een tip?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:53.