films ordenen in mappen in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben al lang op zoek naar een manier om mijn films in mappen te ordenen net zoals je afspeellijsten voor muziek maakt. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films ordenen in mappen in Itunes
hallo,
ik ben al lang op zoek naar een manier om mijn films in mappen te ordenen net zoals je afspeellijsten voor muziek maakt. Ik heb hier al verschillende topics over gevonden maar nergens geen antwoord dat echt werkt. Ik wil dus gewoon mappen met bv 'Kids', een mapje 'Nederlandstalige films', ... zodat ik een duidelijk overzicht heb zowel op de imac als op Apple TV. Weet iemand hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt wel afspeellijsten maken, maar geen mappen. Ik heb een 'slimme' afspreellijst met alle kinderseries. Deze afspeellijst komt ook terug op mijn Apple TV
|
|
||||
|
||||
Wat je wel eventueel kunt doen :
bij info - genres - de naam Kids zetten. Als je dat bij alle kids films doet dan blijven ze in ieder geval in genres netjes bij elkaar staan. Hoe dit er uit ziet op een Apple tv weet ik helaas niet. |
|
||||
|
||||
Daar kun je ' Genre' selecteren bij film en tv shows.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitleg hoe mappen maken in itunes films | kimielco | iPad algemeen | 4 | 01-04-13 16:35 |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
Films ordenen in aparte mappen | Carlo_1983 | iPad algemeen | 1 | 26-04-10 23:04 |
Jailbreak apps ordenen iTunes | Hydro | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-01-10 23:58 |
Windows: Muziek ordenen in iTunes | Trapani | iTunes | 3 | 13-10-09 17:24 |
|
|