mobile me service werkt niet meer outlook discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allemaal ik heb een probleempje met mijn Mobileme service. iedere keer als ik mijn outlook (2003) open krijg ik de melding dat de mobileme ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mobile me service werkt niet meer outlook
dag allemaal
ik heb een probleempje met mijn Mobileme service. iedere keer als ik mijn outlook (2003) open krijg ik de melding dat de mobileme service niet meer werkt, en krijg ik dus mijn emails niet open. Ik gebruik een windows vista pc en heb hier nooit last van gehad, tot 1 maand geleden. Ik maak eigenlijk geen gebruik van de mobileme service (of toch niet dat ik weet), kan het kwaad als ik dit van mijn pc gooi? Mijn iphone is gesynchroniseerd met deze pc dus hoop dat dit niks doet hiermee. Kunnen jullie mij eventueel helpen met dit probleem? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb dus het zelfde probleem, maar zie hier ook geen zinvolle oplossing verschijnen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat het systeem niet meer bestaat, wil niet zeggen dat het probleem ook is opgelost, Timo
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan Apple Mobile Device Service niet meer installeren | Pizza Luigi | iTunes | 29 | 25-11-12 12:57 |
Apple Mobile Device Service werkt niet meer | jellevdk | iTunes | 1 | 19-02-10 20:56 |
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak FW 3.0 | ashur | Jailbreak | 1 | 29-06-09 00:05 |
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak | ashur | Jailbreak | 0 | 27-06-09 12:03 |
Iphone werkt niet meer! no service! | phill | iPhone algemeen | 1 | 01-05-09 21:39 |
|
|