//

Hoe (waar) leer ik iTunes begrijpen?

Hoe (waar) leer ik iTunes begrijpen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Apple-vrienden Ik wilde foto's van mijn iPhone via ITunes naar mijn Ipad brengen. Jullie voelen het al... álles ging fout en plotseling had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-03-14, 19:24
Janny H Janny H is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 5
Standaard Hoe (waar) leer ik iTunes begrijpen?

Hallo Apple-vrienden
Ik wilde foto's van mijn iPhone via ITunes naar mijn Ipad brengen.
Jullie voelen het al... álles ging fout en plotseling had ik alle 700 foto's van mijn laptop op mijn Iphone staan! En lukte het niet die foto's weer van de IPhone te deleten! Met geen mogelijkheid.
Dus heb ik de hele iPhone maar (WEER) leeggegooid en alles er opnieuw opgezet.
Ik erger me rot dat ik dit niet begrijp en dat het niet lukt. En toch zal ik het alleen moeten uitvogelen.
Is er ook een helpdesk voor ITunes voor oma's?
BVD
Janny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-14, 19:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Janny H Bekijk bericht
Ik wilde foto's van mijn iPhone via ITunes naar mijn Ipad brengen.
Jullie voelen het al... álles ging fout en plotseling had ik alle 700 foto's van mijn laptop op mijn Iphone staan! En lukte het niet die foto's weer van de IPhone te deleten! Met geen mogelijkheid.
Als je dat met iTunes gedaan hebt dan heb je die plaatjes gesynchroniseerd. Een synchronisatie is zoals dansen, dat doe je met zijn tweeën. Itunes en de iPhone/iPad.

Als je die plaatjes weer wil verwijderen vink je in iTunes de mappen of plaatjes uit die je gesynchroniseerd hebt. Dan klik in iTunes op "synchroniseer". De plaatjes worden dan van de iPhone/iPad verwijderd.
  #3  
Oud 09-03-14, 07:52
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Mooi uitgelegd

Ik heb 1 mapje met foto's op mijn computer, die ik gesynchroniseerd wil hebben met mijn iPhone. Die map staat altijd aangevinkt in iTunes (op de computer, dus) en daarnaast selecteer ik tijdelijk wel eens een mapje met bijv recente vakantie foto's.

Heb je een Mac met iPhoto erop dan beheer je de foto's in die map (album) heel gemakkelijk via iPhoto...
  #4  
Oud 29-03-14, 22:56
astrohubb astrohubb is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Ongelooflijk is het verschijnsel ‘synchronisatie’ en iTunes.. Ongelooflijk daar een dergelijke term voor mij onvoorstelbaar onduidelijk is. Wat bedoelen ze bij Apple met synchroniseren? Als je het in een woordenboek opzoekt betekent het ‘gelijkzetten'; 'bij database wijzigingen van de ene database in de andere bijwerken.’ En, dat is als je je iPhone koppelt met een USB-kabeltje aan de PC of Macbook de enige mogelijkheid… Het is onvoorstelbaar irritant, daar ik nooit wil dat de bestanden op de PC en de iPhone ‘gelijk gezet’ worden. Ik wens altijd dat een heleboel video’s en foto’s van mijn iPhone worden verwijderd en naar de PC worden verplaatst. Ik heb nog nooit gewenst dat de foto’s tegelijkertijd van mijn PC op mijn iPhone worden gezet en andersom! Het is van een gek makende drammerigheid en ongelooflijke arrogantie dat Apple dit alleen maar mogelijk maakt. Of ben ik te dom om voor de duvel te dansen en snap ik zelf zoiets simpels als synchronisatie niet????
Weet iemand een goed en duidelijk antwoord?

Laatst gewijzigd door astrohubb; 29-03-14 om 23:09.
  #5  
Oud 29-03-14, 23:15
valencio valencio is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 287
Standaard

Hoe werkt Itunes + muziek op je Ipod zetten (handleiding) | Pc en Internet: Tutorials helpt dit misschien?
  #6  
Oud 30-03-14, 09:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astrohubb Bekijk bericht
Ik wens altijd dat een heleboel video’s en foto’s van mijn iPhone worden verwijderd en naar de PC worden verplaatst.
Als jij altijd die wens hebt dan kan jij altijd een heleboel video's en foto's van de iPhone importeren op de PC. In OS X kan je dat altijd doen met iPhoto/Aperture/Fotolader en in Windows doe je dat altijd met de Windows Verkenner. Na het importeren wordt er altijd gevraagd of die data moet verwijderd worden op de iPhone.

Citaat:
Ik heb nog nooit gewenst dat de foto’s tegelijkertijd van mijn PC op mijn iPhone worden gezet en andersom!
Als jij dat nog nooit gewenst hebt dan moet je ook niet synchroniseren of "gelijkzetten".
  #7  
Oud 02-04-14, 16:54
astrohubb astrohubb is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als jij altijd die wens hebt dan kan jij altijd een heleboel video's en foto's van de iPhone importeren op de PC. In OS X kan je dat altijd doen met iPhoto/Aperture/Fotolader en in Windows doe je dat altijd met de Windows Verkenner. Na het importeren wordt er altijd gevraagd of die data moet verwijderd worden op de iPhone.
Ik kan via mijn PC (met Windows 7 en gebruikmakend van Windows verkenner) niet in mijn iPhone 4 kijken!

Dat kon ik dus vroeger, met de iPhone 3 en XP allemaal wel... Waarom kan dat nu dan niet? Weet iemand een oplossing, waarbij iTunes wordt omzeild of juist op de juiste wijze wordt gebruikt. De link naar de handleiding door Valencio is mij al lang bekend... Merci voor beide reacties!
  #8  
Oud 02-04-14, 17:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door astrohubb Bekijk bericht
Ik kan via mijn PC (met Windows 7 en gebruikmakend van Windows verkenner) niet in mijn iPhone 4 kijken!
Je kan met de Windows Plug-and-Play USB drivers in de media directory van een iPhone kijken. Maar alleen als er foto's in de Filmrol (/Media/DCIM/100APPLE/) staan. Het Unix file system kan je (zonder jailbreak) niet bekijken met een Windows PC.

iTunes kan nooit omzeild worden. Ook alternatieve progjes maken gebruik van onderliggende functies van iTunes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock agbulut Unlock 19 26-10-11 12:47
hoe leer je een app maken? ipadireview Ontwikkelen voor iOS 4 22-11-10 21:17
Iphone 4G op 24 juni, waar en hoe? Mausse Koopinformatie Nederland 110 29-06-10 23:15
Hoe, waar, welke, wat, hoeveel? dylanspronck Chat en geruchten 1 26-06-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.