//

problemen met itunes

problemen met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik iTunes opstart krijg ik de melding dat de onderdelen voor het branden van cd's enz niet goed zijn geïnstalleerd en dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-14, 16:37
dockedmarc dockedmarc is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard problemen met itunes

Hallo,

als ik iTunes opstart krijg ik de melding dat de onderdelen voor het branden van cd's enz niet goed zijn geïnstalleerd en dat ik iTunes opnieuw moet instaleren.
als ik dat wil doen dan krijg ik bijna op het einde van de download de melding dat ik een cd rom van iTunes nodig heb.

ik heb al geprobeerd iTunes te verwijderen maar dan krijg ik ook weer de melding van de cd rom.

ik kan mezelf redelijk goed redden met een computer maar dit gaat mij ff te ver, wie zou mij een tip kunnen geven hoe ik dit moet of kan oplossen??

alvast bedankt

Marc
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-04-14, 16:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dockedmarc Bekijk bericht
als ik dat wil doen dan krijg ik bijna op het einde van de download de melding dat ik een cd rom van iTunes nodig heb.
Als je software van derden hebt geïnstalleerd om CD's te maken kan het zijn dat die software in de registry de standaard drivers heeft vervangen/gekaapt door de eigen drivers. Dat kan de reden van het probleem zijn. iTunes gebruikt de standaard Windows drivers en kan die niet vinden.
  #3  
Oud 14-04-14, 19:44
dockedmarc dockedmarc is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

Hallo timosha

ik had idd software van derden er op staan, deze heb ik verwijdert maar het probleem blijft bestaan. dat van de drivers kan ik goed begrijpen, maar het opnieuw instaleren van iTunes en de melding dat ik een cd rom nodig heb voor de onderdelen die ik wil gebruiken, snap ik nog niet, kun je me daar ook mee helpen?
  #4  
Oud 14-04-14, 19:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dockedmarc Bekijk bericht
....kun je me daar ook mee helpen?
Apple kan dat.

iTunes voor Windows: de waarschuwing 'Registerinstellingen' bij het openen van iTunes
  #5  
Oud 21-04-14, 11:01
dockedmarc dockedmarc is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 5
Standaard

dat is een mooie link die goed aangeeft wat er moet gebeuren.
alleen kan ik dus dankzij dit probleem iTunes niet verwijderen van mijn computer, ik krijg dan ook de melding dat ik een cd rom nodig heb met een bepaald bestand wat hij mist. namelijk itunes64.msi.
  #6  
Oud 21-04-14, 11:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dockedmarc Bekijk bericht
.... ik krijg dan ook de melding dat ik een cd rom nodig heb met een bepaald bestand wat hij mist. namelijk itunes64.msi.
Dan is er serieus wat vernaggeld in de Windows registry. itunes64.msi is de Microsoft Installer (.msi) voor iTunes, dus het bestand dat je gedownload hebt van de Apple website. Die MS Installer staat niet op een CD-Rom.

Mijn Windowskennis is helaas niet up to date. Hier zal een Windows deskundoloog moeten aan te pas komen (denk ik).
  #7  
Oud 21-04-14, 12:52
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

...

https://discussions.apple.com/thread/5373012?tstart=0

Deze...dus...

http://support.microsoft.com/mats/Pr...d_Uninstall/nl
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP serrari iTunes 4 02-11-11 18:18
problemen met itunes remus007 iPhone Apps 3 14-02-10 00:59
Problemen met iTunes Connect Emiel Janson Ontwikkelen voor iOS 5 09-06-09 22:58
Problemen met Itunes dreamsharing Archief 1 03-08-08 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:26.